Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [HL] WeaponMod Spawner Config Editor

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 13.05.2012 04:29

Dołączona grafika

WeaponMod Spawner Config Editor

Description:

I decided to write spawner editor for WeaponMod like my Weapon Factory - Weapons And Items Spawner plugin. So, as in weaponmod no API functions for get the registered weapons I maked the configuration file for this plugin where you can put classname of weapon to editing. Run the edit menu and answer to the question of the start plugin. Then choose what we want you want to add (spawn) or delete the item. Simply select the item to add and aim for the place where you want to create this item; adjust the angle and press "Spawn It." With the removal of the same - point and click. After editing, don't forget to save your changes by selecting the menu item - "Save".

Commands:

There is only one command:
wpnmod_spawn - shows menu

Configuration:

Item list for adding you can find in addons/amxmodx/configs/weaponmod/spawnercfg.ini file. Just write weapon or ammo classname per line. Already added presets for m249 and m40a1.

Notes:

Dont forget to copy spawnercfg.ini to addons/amxmodx/configs/weaponmod/, otherwise plugin doesnt work

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (wpnmod_spawn_editor.sma - 12.4 KB) Dołączona grafika spawnercfg.ini (167 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych