RPK. Shark podał kod na klase od lvl ale nie mg jej skomplikowac...
public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 800; new level = cod_get_user_level(id); if(level =< 800) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
Kod klasy:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Morderca[Od 10k LvL]"; new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja, 1/6 z MP5"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 2; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }