Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Zmiana klasy Darmowej na Premiumytanie jak zmienic kalse darmowa

CoD Nowy cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Djhehe

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:piotrek
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 12.05.2012 10:37

Witam mam klase darmowe DeageleSnajper i chcailbym ja zrobic premium na ADMIN_LEVEL_G
Chodzi mi o to jak to zrobic ale jak by ktos mog zrobic bylby widzeczny i oczywiscie + daje
proszę o pomoc


SMA klasy

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new DEAGLE_MODEL[ 64 ] = "models/v_deagle_new.mdl"
new const nazwa[] = "Deagle Sniper";
new const opis[] = "Dostajesz specjalnego deagla, ktory ma zoom";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new g_hasZoom[33];
new szClip, szAmmo
public plugin_init() {
register_plugin("DeagleSniper", "1.1", "ToJaTwojTelefon");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event( "CurWeapon", "event_cur_weapon", "be", "1=1" )

register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )

}
public plugin_precache()
{
precache_model( DEAGLE_MODEL )
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED

if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
{
if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = false
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public event_cur_weapon( id )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
{
set_pev( id, pev_viewmodel2, DEAGLE_MODEL )
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 12.05.2012 10:43

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new DEAGLE_MODEL[ 64 ] = "models/v_deagle_new.mdl"
new const nazwa[] = "Deagle Sniper";
new const opis[] = "Dostajesz specjalnego deagla, ktory ma zoom";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new g_hasZoom[33];
new szClip, szAmmo
public plugin_init() {
register_plugin("DeagleSniper", "1.1", "ToJaTwojTelefon");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event( "CurWeapon", "event_cur_weapon", "be", "1=1" )
register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )
}
public plugin_precache()
{
precache_model( DEAGLE_MODEL )
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
{
if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = false
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public event_cur_weapon( id )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
{
set_pev( id, pev_viewmodel2, DEAGLE_MODEL )
}
}

Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 12.05.2012 10:46


#3 Djhehe

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:piotrek
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 12.05.2012 11:01

zaraz przeteseuj i lukne czy dziala

klasa dziala THX za pomoc + dodany
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.05.2012 12:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych