Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie klasy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 K0ndziu

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Mścice
Offline

Napisano 12.05.2012 09:11

Cześć, mógłby ktoś przerobić klasę Amadeusz tak, by była premium na flagę H i 5 inteligencji = +1 dmg z MP5, a startowe dodatkowe dmg z MP5 = 7?
Z góry dziękuję.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Zapraszamy na Cs-West.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.6, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Załączone pliki


Użytkownik K0ndziu edytował ten post 12.05.2012 09:11


#2 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.05.2012 10:54

Masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Zapraszamy na Cs-West.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 K0ndziu

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Mścice
Offline

Napisano 12.05.2012 14:32

Wielkie dzięki! Leci +




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych