Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Komenda /respawn

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 BotKiller1

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.05.2012 20:13

Prosiłbym o przerobienie pliku sma aby bo wpisaniu gracza komendy /respawn zrespiło gracza

SMA

/**
 * csdm_main.sma
 * Allows for Counter-Strike to be played as DeathMatch.
 *
 * CSDM Main - Main plugin to communicate with module
 *
 * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
 *
 *  Give credit where due.
 *  Share the source - it sets you free
 *  http://www.opensource.org/
 *  http://www.gnu.org/
 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csdm>

new D_PLUGIN[] = "CSDM Main"
new D_ACCESS = ADMIN_MAP

#define CSDM_OPTIONS_TOTAL 2

new bool:g_StripWeapons = true
new bool:g_RemoveBomb = true
new g_StayTime
new g_drop_fwd
new g_options[CSDM_OPTIONS_TOTAL]

//new g_MenuPages[33]
new g_MainMenu = -1

public plugin_natives()
{
register_native("csdm_main_menu", "native_main_menu")
register_native("csdm_set_mainoption", "__csdm_allow_option")
register_native("csdm_fwd_drop", "__csdm_fwd_drop")
register_library("csdm_main")
}

public native_main_menu(id, num)
{
return g_MainMenu
}

public __csdm_allow_option(id, num)
{
new option = get_param(1)

if (option <= 0 || option >= CSDM_OPTIONS_TOTAL)
{
log_error(AMX_ERR_NATIVE, "Invalid option number: %d", option)
return 0
}

g_options[option] = get_param(2)

return 1
}

public __csdm_fwd_drop(id, num)
{
new id = get_param(1)
new wp = get_param(2)
new name[32]

get_string(3, name, 31)

return run_drop(id, wp, name) 
}

public csdm_Init(const version[])
{
if (version[0] == 0)
{
set_fail_state("CSDM failed to load.")
return
}
}

public csdm_CfgInit()
{ 
csdm_reg_cfg("settings", "read_cfg")
}

public plugin_init()
{
register_plugin(D_PLUGIN, CSDM_VERSION, "CSDM Team")

register_clcmd("say /respawn", "respawn")
    register_clcmd("say respawn", "respawn")

register_concmd("csdm_enable", "csdm_enable", D_ACCESS, "Enables CSDM")
register_concmd("csdm_disable", "csdm_disable", D_ACCESS, "Disables CSDM")
register_concmd("csdm_ctrl", "csdm_ctrl", D_ACCESS, "")
register_concmd("csdm_reload", "csdm_reload", D_ACCESS, "Reloads CSDM Config")
register_clcmd("csdm_menu", "csdm_menu", ADMIN_MENU, "CSDM Menu")
register_clcmd("drop", "hook_drop")

register_concmd("csdm_cache", "cacheInfo", ADMIN_MAP, "Shows cache information")

//AddMenuItem("CSDM Menu", "csdm_menu", D_ACCESS, D_PLUGIN)
g_MainMenu = menu_create("CSDM Menu", "use_csdm_menu")

new callback = menu_makecallback("hook_item_display")
menu_additem(g_MainMenu, "Enable/Disable", "csdm_ctrl", D_ACCESS, callback)
menu_additem(g_MainMenu, "Reload Config", "csdm_reload", D_ACCESS)

g_drop_fwd = CreateMultiForward("csdm_HandleDrop", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL)
}

public cacheInfo(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

new ar[6]
csdm_cache(ar)

console_print(id, "[CSDM] Free tasks: respawn=%d, findweapon=%d", ar[0], ar[5])
console_print(id, "[CSDM] Weapon removal cache: %d total, %d live", ar[4], ar[3])
console_print(id, "[CSDM] Live tasks: %d (%d free)", ar[2], ar[1])

return PLUGIN_HANDLED
}

public hook_drop(id)
{
if (!csdm_active())
{
return
}

if (!is_user_connected(id))
{
return
}

new wp, c, a, name[24]
if (cs_get_user_shield(id))
{
//entirely different...
wp = -1
copy(name, 23, "weapon_shield")
} else {
if (read_argc() <= 1)
{
wp = get_user_weapon(id, c, a)
} else {
read_argv(1, name, 23)
wp = getWepId(name)
}
}

run_drop(id, wp, name)
}

run_drop(id, wp, const name[])
{
new ret
ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, id, wp, 0)

if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
new _name[24]
if (name[0] == 0)
{
get_weaponname(wp, _name, 23)
}
csdm_remove_weapon(id, _name, 0, 1)
return 1
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
return 0
}

if (g_StayTime > 20 || g_StayTime < 0)
{
return 0
}

if (wp)
{
remove_weapon(id, wp)
return 1
}

return 0
}

public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
if (g_StayTime > 20 || g_StayTime < 0)
return PLUGIN_CONTINUE

new weapons[MAX_WEAPONS], num, name[24]
new wp, slot, ret

get_user_weapons(victim, weapons, num)

for (new i=0; i<num; i++)
{
wp = weapons[i]
slot = g_WeaponSlots[wp]

ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, victim, wp, 1)

if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
get_weaponname(wp, name, 23)
csdm_remove_weapon(victim, name, 0, 1)
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
continue
} else {
if (slot == SLOT_PRIMARY || slot == SLOT_SECONDARY || slot == SLOT_C4)
{
remove_weapon(victim, wp)
}
}
}

if (cs_get_user_shield(victim))
{
ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, victim, -1, 1)
if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
csdm_remove_weapon(victim, "weapon_shield", 0, 1)
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
/* do nothing */
} else {
remove_weapon(victim, -1)
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public csdm_PreSpawn(player, bool:fake)
{
//we'll just have to back out for now
if (cs_get_user_shield(player))
{
return
}
new team = get_user_team(player)
if (g_StripWeapons)
{
if (team == _TEAM_T)
{
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_GLOCK18)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_glock18")
}
} else if (team == _TEAM_CT) {
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_USP)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_usp")
}
}
}
if (team == _TEAM_T)
{
if (g_RemoveBomb)
{
new weapons[MAX_WEAPONS], num
get_user_weapons(player, weapons, num)
for (new i=0; i<num; i++)
{
if (weapons[i] == CSW_C4)
{
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_C4)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_c4")
}
break
}
}
}
}
}

remove_weapon(id, wp)
{
new name[24]

if (wp == -1)
{
copy(name, 23, "weapon_shield")
} else {
get_weaponname(wp, name, 23)
}

if ((wp == CSW_C4) && g_RemoveBomb)
{ 
csdm_remove_weapon(id, name, 0, 1)
} else {
if (wp != CSW_C4)
{
csdm_remove_weapon(id, name, g_StayTime, 1)
}
}
}

public hook_item_display(player, menu, item)
{
new paccess, command[24], call

menu_item_getinfo(menu, item, paccess, command, 23, _, 0, call)

if (equali(command, "csdm_ctrl"))
{
if (!csdm_active())
{
menu_item_setname(menu, item, "Enable")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Disable")
}
}
}

public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
if (readAction == CFG_READ)
{
new setting[24], sign[3], value[32];

parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);

if (equali(setting, "strip_weapons"))
{
g_StripWeapons = str_to_num(value) ? true : false
} else if (equali(setting, "weapons_stay")) {
g_StayTime = str_to_num(value)
} else if (equali(setting, "spawnmode")) {
new var = csdm_setstyle(value)
if (var)
{
log_amx("CSDM spawn mode set to %s", value)
} else {
log_amx("CSDM spawn mode %s not found", value)
}
} else if (equali(setting, "remove_bomb")) {
g_RemoveBomb = str_to_num(value) ? true : false
} else if (equali(setting, "enabled")) {
csdm_set_active(str_to_num(value))
} else if (equali(setting, "spawn_wait_time")) {
csdm_set_spawnwait(str_to_float(value))
}
}
}

public csdm_reload(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

new file[33] = ""
if (read_argc() >= 2)
{
read_argv(1, file, 32)
}

if (csdm_reload_cfg(file))
{
client_print(id, print_chat, "[CSDM] Config file reloaded.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[CSDM] Unable to find config file.")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public csdm_menu(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

menu_display(id, g_MainMenu, 0)

return PLUGIN_HANDLED
}

public csdm_ctrl(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

csdm_set_active( csdm_active() ? 0 : 1 )
client_print(id, print_chat, "CSDM active changed.")

return PLUGIN_HANDLED
}

public use_csdm_menu(id, menu, item)
{
if (item < 0)
return PLUGIN_CONTINUE

new command[24], paccess, call
if (!menu_item_getinfo(g_MainMenu, item, paccess, command, 23, _, 0, call))
{
log_amx("Error: csdm_menu_item() failed (menu %d) (page %d) (item %d)", g_MainMenu, 0, item)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (paccess && !(get_user_flags(id) & paccess))
{
client_print(id, print_chat, "You do not have access to this menu option.")
return PLUGIN_HANDLED
}

client_cmd(id, command)

return PLUGIN_HANDLED
}

public csdm_enable(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

csdm_set_active(1)
client_print(id, print_chat, "CSDM enabled.")

return PLUGIN_HANDLED 
}

public csdm_disable(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

csdm_set_active(0)
client_print(id, print_chat, "CSDM disabled.")

return PLUGIN_HANDLED 
}

public say_respawn(id)
{
if (g_options[CSDM_OPTION_SAYRESPAWN] == CSDM_SET_DISABLED)
{
client_print(id, print_chat, "[CSDM] This command is disabled!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (!is_user_alive(id) && csdm_active())
{
new team = get_user_team(id)
if (team == _TEAM_T || team == _TEAM_CT)
{
csdm_respawn(id)
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 11.05.2012 20:35

Trzymajj

Załączony plik  csdm.sma   9,61 KB  25 Ilość pobrań
  csdm.amxx

Taki długi kod daje się w załączniku,
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.05.2012 21:25

Ta super, ale to co zrobiłeś jest do ***, ponieważ gdy wrzucam to na ftp i zmieniam mapę serwer się zatrzymuje. Jest online i pokazuję, że gracze tam grają ale nie można na niego wejść.

Ktoś inny może to zrobić lub możesz poprawić?
  • +
  • -
  • 0

#4 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.05.2012 23:00

Przepraszam, ale nie widzę tutaj opcji "Edytuj" Dodam, że wgrałem Death Match 2.1.2 i nie ma tam auto respawnu chodzi mi o to, że zaczyna się runda od 2:30 min i schodzi poniżej 2 minut to np od 1:59 min nie można się już odrodzić trzeba czekać do 0:00 wie ktoś o co chodzi?
  • +
  • -
  • 0

#5 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 12.05.2012 00:01

/**
* csdm_main.sma
* Allows for Counter-Strike to be played as DeathMatch.
*
* CSDM Main - Main plugin to communicate with module
*
* ©2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
*
* Give credit where due.
* Share the source - it sets you free
* http://www.opensource.org/
* http://www.gnu.org/
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <csdm>
new D_PLUGIN[] = "CSDM Main"
new D_ACCESS = ADMIN_MAP
#define CSDM_OPTIONS_TOTAL 2
new bool:g_StripWeapons = true
new bool:g_RemoveBomb = true
new g_StayTime
new g_drop_fwd
new g_options[CSDM_OPTIONS_TOTAL]
//new g_MenuPages[33]
new g_MainMenu = -1
public plugin_natives()
{
register_native("csdm_main_menu", "native_main_menu")
register_native("csdm_set_mainoption", "__csdm_allow_option")
register_native("csdm_fwd_drop", "__csdm_fwd_drop")
register_library("csdm_main")
}
public native_main_menu(id, num)
{
return g_MainMenu
}
public __csdm_allow_option(id, num)
{
new option = get_param(1)
if (option <= 0 || option >= CSDM_OPTIONS_TOTAL)
{
log_error(AMX_ERR_NATIVE, "Invalid option number: %d", option)
return 0
}
g_options[option] = get_param(2)
return 1
}
public __csdm_fwd_drop(id, num)
{
new id = get_param(1)
new wp = get_param(2)
new name[32]
get_string(3, name, 31)
return run_drop(id, wp, name)
}
public csdm_Init(const version[])
{
if (version[0] == 0)
{
set_fail_state("CSDM failed to load.")
return
}
}
public csdm_CfgInit()
{
csdm_reg_cfg("settings", "read_cfg")
}
public plugin_init()
{
register_plugin(D_PLUGIN, CSDM_VERSION, "CSDM Team")
register_clcmd("say /respawn", "Killed")
register_clcmd("say respawn", "Killed")
register_concmd("csdm_enable", "csdm_enable", D_ACCESS, "Enables CSDM")
register_concmd("csdm_disable", "csdm_disable", D_ACCESS, "Disables CSDM")
register_concmd("csdm_ctrl", "csdm_ctrl", D_ACCESS, "")
register_concmd("csdm_reload", "csdm_reload", D_ACCESS, "Reloads CSDM Config")
register_clcmd("csdm_menu", "csdm_menu", ADMIN_MENU, "CSDM Menu")
register_clcmd("drop", "hook_drop")
register_concmd("csdm_cache", "cacheInfo", ADMIN_MAP, "Shows cache information")
//AddMenuItem("CSDM Menu", "csdm_menu", D_ACCESS, D_PLUGIN)
g_MainMenu = menu_create("CSDM Menu", "use_csdm_menu")
new callback = menu_makecallback("hook_item_display")
menu_additem(g_MainMenu, "Enable/Disable", "csdm_ctrl", D_ACCESS, callback)
menu_additem(g_MainMenu, "Reload Config", "csdm_reload", D_ACCESS)
g_drop_fwd = CreateMultiForward("csdm_HandleDrop", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL)
}
public cacheInfo(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
new ar[6]
csdm_cache(ar)
console_print(id, "[CSDM] Free tasks: respawn=%d, findweapon=%d", ar[0], ar[5])
console_print(id, "[CSDM] Weapon removal cache: %d total, %d live", ar[4], ar[3])
console_print(id, "[CSDM] Live tasks: %d (%d free)", ar[2], ar[1])
return PLUGIN_HANDLED
}
public Killed(id)
{
if (!is_user_alive(id))
{
set_task(0.3, "Respawn", id);
}
}
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
public hook_drop(id)
{
if (!csdm_active())
{
return
}
if (!is_user_connected(id))
{
return
}
new wp, c, a, name[24]
if (cs_get_user_shield(id))
{
//entirely different...
wp = -1
copy(name, 23, "weapon_shield")
} else {
if (read_argc() <= 1)
{
wp = get_user_weapon(id, c, a)
} else {
read_argv(1, name, 23)
wp = getWepId(name)
}
}
run_drop(id, wp, name)
}
run_drop(id, wp, const name[])
{
new ret
ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, id, wp, 0)
if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
new _name[24]
if (name[0] == 0)
{
get_weaponname(wp, _name, 23)
}
csdm_remove_weapon(id, _name, 0, 1)
return 1
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
return 0
}
if (g_StayTime > 20 || g_StayTime < 0)
{
return 0
}
if (wp)
{
remove_weapon(id, wp)
return 1
}
return 0
}
public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
if (g_StayTime > 20 || g_StayTime < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
new weapons[MAX_WEAPONS], num, name[24]
new wp, slot, ret
get_user_weapons(victim, weapons, num)
for (new i=0; i<num; i++)
{
wp = weapons[i]
slot = g_WeaponSlots[wp]
ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, victim, wp, 1)
if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
get_weaponname(wp, name, 23)
csdm_remove_weapon(victim, name, 0, 1)
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
continue
} else {
if (slot == SLOT_PRIMARY || slot == SLOT_SECONDARY || slot == SLOT_C4)
{
remove_weapon(victim, wp)
}
}
}
if (cs_get_user_shield(victim))
{
ExecuteForward(g_drop_fwd, ret, victim, -1, 1)
if (ret == CSDM_DROP_REMOVE)
{
csdm_remove_weapon(victim, "weapon_shield", 0, 1)
} else if (ret == CSDM_DROP_IGNORE) {
/* do nothing */
} else {
remove_weapon(victim, -1)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public csdm_PreSpawn(player, bool:fake)
{
//we'll just have to back out for now
if (cs_get_user_shield(player))
{
return
}
new team = get_user_team(player)
if (g_StripWeapons)
{
if (team == _TEAM_T)
{
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_GLOCK18)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_glock18")
}
} else if (team == _TEAM_CT) {
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_USP)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_usp")
}
}
}
if (team == _TEAM_T)
{
if (g_RemoveBomb)
{
new weapons[MAX_WEAPONS], num
get_user_weapons(player, weapons, num)
for (new i=0; i<num; i++)
{
if (weapons[i] == CSW_C4)
{
if (cs_get_user_shield(player))
{
drop_with_shield(player, CSW_C4)
} else {
csdm_force_drop(player, "weapon_c4")
}
break
}
}
}
}
}
remove_weapon(id, wp)
{
new name[24]
if (wp == -1)
{
copy(name, 23, "weapon_shield")
} else {
get_weaponname(wp, name, 23)
}
if ((wp == CSW_C4) && g_RemoveBomb)
{
csdm_remove_weapon(id, name, 0, 1)
} else {
if (wp != CSW_C4)
{
csdm_remove_weapon(id, name, g_StayTime, 1)
}
}
}
public hook_item_display(player, menu, item)
{
new paccess, command[24], call
menu_item_getinfo(menu, item, paccess, command, 23, _, 0, call)
if (equali(command, "csdm_ctrl"))
{
if (!csdm_active())
{
menu_item_setname(menu, item, "Enable")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Disable")
}
}
}
public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
if (readAction == CFG_READ)
{
new setting[24], sign[3], value[32];
parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
if (equali(setting, "strip_weapons"))
{
g_StripWeapons = str_to_num(value) ? true : false
} else if (equali(setting, "weapons_stay")) {
g_StayTime = str_to_num(value)
} else if (equali(setting, "spawnmode")) {
new var = csdm_setstyle(value)
if (var)
{
log_amx("CSDM spawn mode set to %s", value)
} else {
log_amx("CSDM spawn mode %s not found", value)
}
} else if (equali(setting, "remove_bomb")) {
g_RemoveBomb = str_to_num(value) ? true : false
} else if (equali(setting, "enabled")) {
csdm_set_active(str_to_num(value))
} else if (equali(setting, "spawn_wait_time")) {
csdm_set_spawnwait(str_to_float(value))
}
}
}
public csdm_reload(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
new file[33] = ""
if (read_argc() >= 2)
{
read_argv(1, file, 32)
}
if (csdm_reload_cfg(file))
{
client_print(id, print_chat, "[CSDM] Config file reloaded.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[CSDM] Unable to find config file.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public csdm_menu(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
menu_display(id, g_MainMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public csdm_ctrl(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
csdm_set_active( csdm_active() ? 0 : 1 )
client_print(id, print_chat, "CSDM active changed.")
return PLUGIN_HANDLED
}
public use_csdm_menu(id, menu, item)
{
if (item < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
new command[24], paccess, call
if (!menu_item_getinfo(g_MainMenu, item, paccess, command, 23, _, 0, call))
{
log_amx("Error: csdm_menu_item() failed (menu %d) (page %d) (item %d)", g_MainMenu, 0, item)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (paccess && !(get_user_flags(id) & paccess))
{
client_print(id, print_chat, "You do not have access to this menu option.")
return PLUGIN_HANDLED
}
client_cmd(id, command)
return PLUGIN_HANDLED
}
public csdm_enable(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
csdm_set_active(1)
client_print(id, print_chat, "CSDM enabled.")
return PLUGIN_HANDLED
}
public csdm_disable(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
csdm_set_active(0)
client_print(id, print_chat, "CSDM disabled.")
return PLUGIN_HANDLED
}
public say_respawn(id)
{
if (g_options[CSDM_OPTION_SAYRESPAWN] == CSDM_SET_DISABLED)
{
client_print(id, print_chat, "[CSDM] This command is disabled!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!is_user_alive(id) && csdm_active())
{
new team = get_user_team(id)
if (team == _TEAM_T || team == _TEAM_CT)
{
csdm_respawn(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#6 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.05.2012 16:37

Ok działa. Ale mam prośbę gdy jestem na spec i wpisuję /respawn respi mnie na spec. Można to zmienić? I dodanie komendy /afk aby nas przenosiło na spec

Przepraszam znów za spam. Do tego nawet gdy dojdę do ct lub tt i wpiszę /respawn też respi mnie na spec ;/
  • +
  • -
  • 0

#7 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.05.2012 18:04

Ok już mi nie potrzeba komedny na respawn ponieważ wgrałem sobie to http://amxx.pl/topic...-no-round-time/ i respawnuje mnie od razu.

Teraz potrzebuje tylko komedny /afk
  • +
  • -
  • 0

#8 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 12.05.2012 18:14

Załączony plik  afk.sma   462 bajtów  24 Ilość pobrań
  afk.amxx
  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#9 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.05.2012 18:28

Ok dzięki + dla ciebie działa. A jeszcze mam prośbę jest możliwość komedny /back? Np jestem w TT wpisuje /afk i daje mnie na spec, ale jest możliwość wybrania tylko 1 Teamu a mam Death Match jak wpiszę /back to daje mnie do tego samego teamu i, żeby od razu mnie zrespiło
  • +
  • -
  • 0

#10 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 12.05.2012 18:42

Zobacz:

Załączony plik  go_back.sma   843 bajtów  18 Ilość pobrań
  go_back.amxx

Użytkownik Pass'es edytował ten post 12.05.2012 18:50

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#11 BotKiller1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.05.2012 19:22

Wszystko ładnie pięknie do zamknięcia ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.05.2012 20:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych