Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 10.05.2012 11:21
Tajemnica kapitana
Zabija z he 1/1
_______________________________________________
szkoła ninji
może 3 razy wykonać skok w powietrzu
_______________________________________________
Skrzynia amunicji
gdy strzela jego naboje się nie kończą
_______________________________________________
bezgłowie
Gdy dostanie w HS nie ginie
_______________________________________________
Tarcza Nadziei
Nie działają na nas żadne perki.
_______________________________________________
Sakiewka Złota
Co runde otrzymujesz 3000 Kasy.
_______________________________________________
Poskramiator
przez 5 sec po użyciu perka jestes nieśmiertelny
_______________________________________________
Radar telegrafisty
widać przeciwników na radarze
_______________________________________________
Uzi master
dostaje się uzi , + 25obrażeń (+int)
_______________________________________________
#2
Napisano 10.05.2012 13:52
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Szkola ninji";
new const perk_desc[] = "mozesz wykonac 3 razy skok";
new skoki[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "C@w@ler")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Uzi master";
new const perk_desc[] = "dostaje się uzi , + 25obrażeń (+int)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "C@w@ler")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MAC10)
ma_perk[id] = false
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 11.05.2012 17:32
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Tajemnica kapitana";
new const perk_desc[] = "1/1 z HE";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#5
Napisano 11.05.2012 17:54
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#7
Napisano 12.05.2012 12:20
codperk_radartelegrafisty.sma 1,51 KB 147 Ilość pobrań
codperk_radartelegrafisty.amxx
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#9
Napisano 12.05.2012 17:40
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#11
Napisano 14.05.2012 19:38
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#13
Napisano 15.05.2012 19:41
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych