Cześć, jak prawidłowo wygląda funkcja set_task, która wykona się tylko raz na początku mapy? Jak robię taska, która będzie się zapętlał to nie mam z nim problemu, zawsze działa jak należy. Ale jak chce wykonać taska pojedyńczego to raz on działa raz nie, czasem działa gdy jestem na Spect, a gdy jestem normalnie w drużynie to nie działa. Czym to jest spowodowane, oraz jak ma wygladać poprawny task jednorazowy?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
set_task
Temat rozp. karololo, 09.05.2012 15:59
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.05.2012 15:59
#2
Napisano 09.05.2012 16:05
Nie rozumiem za bardzo. Napisz po kolei co chcesz osiągnąć tym taskiem.
Nie mam pomysłu na sygnę :<
#3
Napisano 09.05.2012 16:18
Wywołaj task w plugin_init, ten task wykona się po 20 sekundach od rozpoczęcia mapy.
set_task(20.0,"Funkcja")
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 09.05.2012 17:49
Tutaj masz taska tylko raz na początku mapy. Przez resztę mapy się to nie wywoła.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawel"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "Siemka");
}
public Siemka(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "[Siemka] Witam Cie ");
}
Nie mam pomysłu na sygnę :<
#5
Napisano 09.05.2012 18:04
to @up się nie skompiluje
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawel"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "Siemka");
}
public Siemka()
{
ColorChat(0, GREEN, "[Siemka] Witam Cie ");
}
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 09.05.2012 18:04
#6
Napisano 09.05.2012 18:07
@xenos
@topic
http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/ i set_taska wrzuć do plugin_init
(id) ? :faceplam:public Nowa_Runda(id)
@topic
http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/ i set_taska wrzuć do plugin_init
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#7
Napisano 09.05.2012 18:30
@Nakupenda.
Jednak plugin się kompiluje i działa poprawnie...
@Poprostu Maniac
Można jeszcze zrobić, że gdy gracz dołączy na serwer to się task uruchomi.
Coś takiego:
Jednak plugin się kompiluje i działa poprawnie...
@Poprostu Maniac
Można jeszcze zrobić, że gdy gracz dołączy na serwer to się task uruchomi.
Coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawel"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
set_task(10.0, "czesc", id);
}
public czesc(id)
{
ColorChat(id, RED, "[Czesc] Witam Cie ");
}
Nie mam pomysłu na sygnę :<
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych