Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

cod 7001lvlpomoc

cod nowy pomoc

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 cech102

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Gryfice
Offline

Napisano 08.05.2012 20:24

Mam taki problem ustawiam codmod.cfg tak
// Admin, Vip, Premium, MegaPremium
cod_tag_bonus "35" // ile expa dostaje się co rundę
cod_tag "Snow" // Admin
cod_tag "TeRRo" // Admin
cod_tag "HelloMoto" // Vip, Premium, MegaPremium
// CVARY Call of Duty Mod
cod_killxp 10000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 2500 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 100 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_hsxp "300" // exp za headshop
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 7001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 // ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_exp1 "15000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "10000" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "5000" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
cod_bombxp "9999" // exp za rozbrojenie/podłożenie bomby
amx_forum Cs-Belveder.xaa.pl // Forum cs 1.6
sv_maxspeed 9999 // max speed
cod_prefix 1 // klasa przed nickiem
cod_fragment_damage - 40 // obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40)
cod_fragment_int - 0.5 // czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.5)
cod_plantxp "45" // podłożona paki
cod_rescuxp "15" // uratowanie hosta
ers_enabled 1 // plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle 1 // komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads 120 // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache "20" // ilość plików muzycznych na drużynę
inzynier_percent 25 // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_health 600 // ile hp ma dzialko
inzynier_damage 15.0 // ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
blood_patch_amount 50 // ilość krwi od 0 do ~100 większe ilości powodują zmniejszanie się ilości krwi
amx_extendmap_max 90 // Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.
amx_extendmap_step 15 // ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)
gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone
gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote
gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
gal_rtv_wait 10 // ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv
gal_rtv_ratio 0.60 // Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.
gal_nom_playerallowance 2 // ile nominacji może zrobić każdy gracz
gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być sczytywane mapy
gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany?
gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.
gal_runoff_enabled 1 // Mozliwe glosowanie rozstrzygające
gal_runoff_duration 15 // po ilu sekundach ma się rozpaczać
gal_vote_weight 1 // Czy ma być większa waga głosu admina?
gal_vote_weightflags y // Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)
gal_endonround 1 // Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?
gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
gal_vote_showstatustype 2 // Jak ma być to przedstawiane gracza 1- liczba 2- procenty na mapie
gal_srv_start 3 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin 0- nic nie robi 1- zmienia mapę na ta przed restartem 2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana 3- robi Vote 4- zmienia na jedna z nominowanych
gal_endofmapvote 1 // Nie wiem
gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps
gal_vote_mapchoices 5 // Ile map ma być dawanych do vote
gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote
gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy
gal_vote_expirationcountdown 1 // Nie wiem
gal_vote_uniqueprefixes 0 // Nie wiem
gal_vote_announcechoice 1 // pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak 0- Nie
gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,
gal_emptyserver_mapfile mapcycle.txt // Plik z którego czyta mapcykl
amx_namecolor 6 - Kolor nicku // Name colors: [1] Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red, [6] Team-Color
amx_color 2 - Kolor tekstu // Message colors: [1] Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red
amx_listen 1 // Nie wiem ON/OFF
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 600 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
cod_magnets 1 // ilość elektromagnesów (standardowo 1)
cod_magnetradius 200 // zasięg elektromagnesu (standardowo 400)
cod_magnettime 20 // czas trwania efektu (standardowo 20 sekund)
cod_money_sellperk "3000" // dolary za sprzedaż
amx_knifedamage_mw2 "55" // Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" // Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" // Grawitacja noża
cod_maxperkdurability "100" // ustala maksymalną wytrzymałość perku.
cod_perkdamage "10" // ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.
amx_contactinfo "Snow/GG: 38191394/Steam: vizard1991771" // info HA
amx_ss_max 5 // ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi
amx_ss_interval 1.0 // czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen
amx_ss_design 3 // wyświetlanie wiadomości (opcjonalnie 3)
amx_ss_site "www.Cisniemy.pl" // Podaj swoją stronę gdzie można wyjaśnić zrobione SS.
grenade_tr 1 // dym za granatem
grenade_he "255000000" ustaw kolor dla granatu HE (255 000 000 - czerowny)
grenade_fb "000000255" ustaw kolor dla Flashbang (000 000 255 - niebieski)
grenade_sg "000255000" ustaw kolor dla Smokegrenade (000 255 000 - zielony)


i mi nie dziła taki exp za zabice i za wygrana runde w ogóle ktoś mi to ustawi??/??

#2 cech102

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Gryfice
Offline

Napisano 08.05.2012 22:07

odświeżam





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, pomoc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych