Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

NPC_Sklep sypie errory

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 06.05.2012 17:21

Witam!

Zrobiłem sobie plugin, w którym sklep działa tylko obok ludków na respie, kompiluje sie wszystko fajnie, ale sypie jakimiś errorami

L 05/06/2012 - 18:08:17: [AMXX] Run time error 4 (plugin "npc_sklep.amxx") - debug not enabled!
L 05/06/2012 - 18:08:17: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/06/2012 - 18:08:35: [AMXX] Run time error 4 (plugin "npc_sklep.amxx") - debug not enabled!
L 05/06/2012 - 18:08:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/06/2012 - 18:09:38: [AMXX] Run time error 4 (plugin "npc_sklep.amxx") - debug not enabled!
L 05/06/2012 - 18:09:38: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/06/2012 - 18:10:21: [AMXX] Run time error 4 (plugin "npc_sklep.amxx") - debug not enabled!
L 05/06/2012 - 18:10:21: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/06/2012 - 18:10:39: [AMXX] Run time error 4 (plugin "npc_sklep.amxx") - debug not enabled!

edit: To nie ten problem, sorry za ten temat... po wpisaniu debug, poźniej wyskakują inne errory, jak wywali znów to zaktualizuje, sorry za pomyłkę

Załączone pliki


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 06.05.2012 17:25

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.05.2012 17:30

Wpisz debug po pluginei w plugin.ini
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 08.05.2012 11:32

no! i pojawiły się te errory, o których mówiłem. Jakieś sugestie?

L 05/08/2012 - 01:50:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "npc_sklep.amxx")
L 05/08/2012 - 01:50:21: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 05/08/2012 - 01:50:21: [AMXX]	[0] npc_sklep.sma::Create_Npc (line 644)
L 05/08/2012 - 01:50:21: [AMXX]	[1] npc_sklep.sma::Load_Npc (line 702)
L 05/08/2012 - 01:50:21: [AMXX]	[2] npc_sklep.sma::plugin_cfg (line 112)
L 05/08/2012 - 01:52:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "npc_sklep.amxx")
L 05/08/2012 - 01:52:27: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 05/08/2012 - 01:52:27: [AMXX]	[0] npc_sklep.sma::Event_NewRound (line 566)

a na dole jest sma ;)



Edit:
Tak to sobie przemyślałem, czy to nie chodzi o to, że w tamtych linijkach do zmiennej jest przypisywana większa liczba, niż jest zadeklarowana zmienna?

//Boolean of when NPC spawned
new bool: g_NpcSpawn[256];
//Boolean to check if NPC is alive or not
new bool: g_NpcDead[256];

Załączone pliki


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 08.05.2012 11:37

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych