Cześć !
Mam do Was pytanie,a mianowicie czy może ktoś z tego Pluginu usunąć mapę przed "Angel prowadzi w grze z 10 fragami i 4 zgonami".
Dokładniej chodzi mi o to,aby aktualna mapa przed "Angel prowadzi w grze z 10 fragami i 4 zgonami" nie wyświetlała się w ogóle na każdej mapie.
ScreenShot:http://img339.imageshack.us/img339/4743/deinferno0000tob.png
Plugin: http://amxx.pl/topic...-player-on-map/
Dziękuję i Pozdrawiam
Oczywiście będą + +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o Zmianę PluginuUsunięcie z Pluginu niepotrzebnej rzeczy.
Temat rozp. truskaffkowy, 06.05.2012 15:29
cod nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.05.2012 15:29
#2
Napisano 06.05.2012 16:59
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5"
#define AUTHOR "Sebul"
new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");
cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
public round_begin() RoundNumber = 0;
public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], user_team;
for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;
zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
bilans = zabojstwa-get_user_deaths(i);
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
user_team = get_user_team(index);
ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "%s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", name, get_user_frags(index), get_user_deaths(index));
}
else ColorChat(0, GREEN, "Brak prowadzacego w grze");
}
}
#3
Napisano 06.05.2012 18:26
Nadal pisze z mapą...
Możesz to jeszcze raz zrobic tak,aby all było dobrze ? ;]
Możesz to jeszcze raz zrobic tak,aby all było dobrze ? ;]
#4
Napisano 07.05.2012 13:19
przekompiluj jeszcze raz, nie wystarczy zamienic *.sma
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych