Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] edyracaj klasy na premium

CoD Nowy cod nowy premek edytacja premium wybuch po simierci

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 szatanek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 06.05.2012 10:36

proszę o edytację tej klasy na premium na dowolną flagę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
[sma]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <engine>
new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;

new const nazwa[] = "Trener Explozj ";
new const opis[] = "wybucha po smierci ma dodatkowe dmg z ak ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 650;
new const kondycja = 700;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_armor(id, 125);
ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Trener Explozj ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_armor(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam

#2 CiotMan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Giebułtów
Offline

Napisano 06.05.2012 11:17

Masz na flagę T sprawdź czy działa

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <engine>
new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;
new const nazwa[] = "Trener Explozj ";
new const opis[] = "wybucha po smierci ma dodatkowe dmg z ak ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 650;
new const kondycja = 700;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_armor(id, 125);
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Trener Explozj ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_armor(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 szatanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 08.05.2012 16:50

nie działa :(
codclass_TrenerExplozj.sma(18) : error 021: symbol already defined: "sprite_blast"
1 Error.
Could not locate output file codclass_TrenerExplozj.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam

#4 RastaFarian

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 08.05.2012 17:06

.

Użytkownik RastaFarian edytował ten post 08.05.2012 17:10

  • +
  • -
  • 0

#5 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 08.05.2012 18:55

Masz u mnie działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#6 szatanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 08.05.2012 20:17

dzięki działa + dla cb
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.05.2012 20:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, cod nowy, premek edytacja, premium, wybuch po simierci

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych