Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Biblioteka do Kompilatora #2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.05.2012 04:46

Witam, to znowu ja z prosba o dodanie biblioteki do kompilatora, tylko teraz jest problem ..

Dodawalem Awanse klas do mojego QTM_CodMod, jednak trzeba edytowac codmod.inc i czy jest taka mozliwosc aby podmienic biblioteke codmod.inc [ ta podstawowa ] z ta edytowana?

jesli tak to bliblioteka w zalaczniku

z gory dziekuje

Załączone pliki


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.05.2012 17:36

*
Popularny

Lepszą propozycją byłaby możliwość dołączania swoich własnych plików .inc w webcompilerze na czas jednej kompilacji albo tylko dla danego użytkownika ;)
  • +
  • -
  • 6

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 17:54

Lepszą propozycją byłaby możliwość dołączania swoich własnych plików .inc w webcompilerze na czas jednej kompilacji albo tylko dla danego użytkownika ;)

Dokładnie a żeby nie było xxx takich samych bibliotek to przy takiej samej nazwie by odrzucało ale wolał bym to pierwsze (na czas jednej kompilacji) :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 13.05.2012 18:12

pomysleliscie o tym ze Adminjistracja moze nie miec czasu lub nie potrafi czegos takiego zrobic??

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 18:19

pomysleliscie o tym ze Adminjistracja moze nie miec czasu lub nie potrafi czegos takiego zrobic??

Zauważyłem to już dawno (że nie ma czasu) ale to propozycje a nie rozkazy.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.05.2012 18:34

A nie lepiej po prostu dodać w/w bibliotekę tylko pod nazwą: codmod_awanse ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 13.05.2012 19:03

mozna i tak ;)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#8 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 13.05.2012 22:13

Lepszą propozycją byłaby możliwość dołączania swoich własnych plików .inc w webcompilerze na czas jednej kompilacji albo tylko dla danego użytkownika

da się zrobić, ale nie wcześniej jak pod koniec tygodnia.
  • +
  • -
  • 3

#9 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 13.05.2012 22:23

@up

Przyda się takie coś - bym umieszczał swoje biblioteki, których szuka wiele osób.
  • +
  • -
  • 0

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.05.2012 22:37

pomysleliscie o tym ze Adminjistracja moze nie miec czasu??

Z zczasem u nas sa ostatnio lekkie braki bo każdy ma dużo spraw na głowie ;] lecz nie bójcie się my czuwamy ciągle nad wami

Adminjistracja moze nie potrafi czegos takiego zrobic??


Tym to nas obraziłeś... czy ty myślisz że w ekipie amxx są dzieci w średnim wieku adminów sieci serwerów po 11-13 lat co nie ogarniają podstaw? człowieku, tu niektóre osoby są 2 razy starsze od co niektórych userów jak nie więcej...
  • +
  • -
  • 0

#11 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.05.2012 08:59

uu, no to przepraszam ;D
Hiroshima, wiec ten ' kompilator ' bedzie dopiero pod koniec tygodnia??

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#12 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.05.2012 14:15

Propozycja godna uwagi, na pewno ułatwiłoby to wielu userom, którzy nie korzystają z lokalnego. Ja osobiście nie korzystam, ale to forum jest dla tysięcy, a nie pojedynczych jednostek. Jestem za tym pomysłem, a tydzień ? To lepsze niż rosnące tematy z prośbami o kompilację. Poczekamy :>
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.05.2012 16:41

Warto by też napisać, że nie wszyscy Administratorzy mogą dodawać includy, a tylko Hiroshima
BTW. A co w przypadku, jeśli nazwy include`ów będą identyczne?

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.05.2012 16:52

BTW. A co w przypadku, jeśli nazwy include`ów będą identyczne?


szukasz problemów jakbys to ty mial to napisać przeciez mozna wyswietlic komunkat ze taki include juz istnieje lub poprostu zrobić 2 krokową kompilację w pierwszym kroku wrzucamy wlasne moduly albo podajemy linki do wklejek z modulem a w drugim wklejamy kod
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2012 12:58

To już mniej fatygi chyba będzie przy kompilacji lokalnej.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#16 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.05.2012 19:49

Jezus maria, po co edytujecie .inc nie widzę w tym sensu,
1. Trzeba udostępniać plik .inc (w poradnikach, pluginach itp..)
2. Trzeba go podmienić.

Jak już edytujecie to kompilujcie lokalnie, lub bawcie się w .sma
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#17 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.05.2012 20:35

A ja widzę sens w edycji .inc, widzę sens w tworzeniu plików .inl, bo z całym szacunkiem, ale gdybym miał pracować z jednym .sma z kodem na 50000 linijek, to mija się z celem.
A tak mam w każdym in(c|l)u to, czego potrzebuję. Jest to łatwe i przyjemne. Problem w tym, że jakieś 99% pluginów na tym forum to same .sma i trudno jest wytłumaczyć, że
taka potrzeba zachodzi. Na wgranie 5 linijkowego inca czekałem tydzień (wysyłałem go od osoby do osoby, nie tylko do Hira) i nie bardzo chce mi się czekać tyle za każdym razem, żeby wgrać kolejny plugin na forum.
Jeśli się to zmieni, to będzie super. Poszliście w ślady Alliedmods, ale zapomnieliście usprawnić tego właśnie dołączania in(c|l)ów. Nie wszyscy kompilują lokalnie, a plików .amxx nie można wysyłać nawet w szczególnych przypadkach.

#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2012 21:48

Warto by też napisać, że nie wszyscy Administratorzy mogą dodawać includy, a tylko Hiroshima

:lol: innym się po prostu nie chce
  • +
  • -
  • 1

#19 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.05.2012 05:39

Warto by też napisać, że nie wszyscy Administratorzy mogą dodawać includy, a tylko Hiroshima

:lol: innym się po prostu nie chce


ciii... bo sie dowiedzą xD
  • +
  • -
  • 1

#20 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 16.05.2012 09:30

ooo i cala prawda wyszla na jaw :)
haha -joke

- wiec jak bedzie to czy nie ?:D

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych