Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 05.05.2012 13:47
Proszę o porady.
#2
Napisano 05.05.2012 15:18
switch(get_user_team(id)) { case 1: { give_item(id, "weapon_glock18"); } case 2: { give_item(id, "weapon_usp"); } }
#3
Napisano 05.05.2012 15:43
#4
Napisano 05.05.2012 16:08
#5
Napisano 05.05.2012 18:35
switch(get_user_team(id))
{
}
Chodzi o to, iż bronie usp i glock są dawane przez klienta CS, a nie samą modyfikację cod.
Użytkownik Lost edytował ten post 05.05.2012 18:36
#6
Napisano 05.05.2012 18:40
Załączone pliki
#7
Napisano 05.05.2012 18:44
#9
Napisano 05.05.2012 19:00
#11
Napisano 05.05.2012 20:14
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
#12
Napisano 05.05.2012 20:15
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#13
Napisano 05.05.2012 20:30
#14
Napisano 05.05.2012 21:17
switch(get_user_team(id)) { case 1: { give_item(id, "weapon_glock18"); } case 2: { give_item(id, "weapon_usp"); } }Skompiluj i podmien !
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#15
Napisano 05.05.2012 21:22
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); new Players[32], playerCount, idb; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); idb = random(1,playerCount) give_item(Players[idb],"weapon_c4")
Użytkownik CheQ edytował ten post 05.05.2012 21:24
#16
Napisano 05.05.2012 22:14
tylko czy to nie będzie tak, że każdy tt będzie dostawać bombę?
edit
w tym publicu od broni sprawdzaj czy ma bombę
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
potem niżej
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
Przykład z vipa jakiego miałem na kompie.
Użytkownik Drzanas edytował ten post 05.05.2012 22:18
#17
Napisano 06.05.2012 09:04
strip_user_weapons(id); // wyrzuca all give_item(id, "weapon_knife"); // dodaje noz new Players[32], playerCount, idb; // Tworzy zmienne get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); // pobiera wszystkich terro idb = random(1,playerCount) // losuje id gracza give_item(Players[idb],"weapon_c4") // dodaje mu c4 cs_set_user_plant( id ); // moze klasc
ostatnia linijke trzeba dodac i powinna działać.
#18
Napisano 06.05.2012 12:37
error 088: number of arguments does not match definition
HuberTm - ogarnij się, bo pisałem chyba już 3 razy że twój "banalny" sposób nie działa.
w klasie jest wpisane:
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
testowałem, i dwie osoby dostają paki., jak wejda na tą samą klasę. trzeba ograniczyc to do jednej.
Drzanas - kompiluje się, ale cod w ogóle nie działa.
#19
Napisano 06.05.2012 14:08
#20
Napisano 07.05.2012 10:01
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new Players[32], playerCount, idb; // Tworzy zmienne
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); // pobiera wszystkich terro
idb = random_num(1,playerCount) // losuje id gracza
give_item(Players[idb],"weapon_c4") // dodaje mu c4
cs_set_user_plant(Players[idb])
btw: kod od CheQ, tak. A chyba przez pomyłke użyłeś random, zamiast random_num, poprawiłem se to
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych