Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zlikwidowanie usp/glock na początku rundy

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lost

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.05.2012 13:47

Witam. Chciałbym, aby klasa nie dostawała broni na początku rundy, z samego moda, to usunąłem, wina zaś leży przy wymuszaniu tych broni przez grę CS. Jednakże mam przypisane te bronie do niektórych klas, także chcialbym, aby nie były całkowicie zablokowane, lecz dostawałyby tylko wybrane przeze mnie klasy usp / glock.

Proszę o porady.
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.05.2012 15:18

znajdź i usuń to

switch(get_user_team(id))
  {
   case 1:
   {
    give_item(id, "weapon_glock18");
   }
   case 2:
   {
    give_item(id, "weapon_usp");
   }
  }

  • +
  • -
  • 1

#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 05.05.2012 15:43

Używaj opcji szukaj następnym razem

#4 SzwajaStrikee

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Szwaja
  • Lokalizacja:nwm
Offline

Napisano 05.05.2012 16:08

Za co minus dla niego ? Przecież jest podobny temat http://amxx.pl/topic...poczatku-rundy/

#5 Lost

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.05.2012 18:35

Właśnie w tym problem, że to mam usunięte do tego stopnia:



switch(get_user_team(id))
{

}


Chodzi o to, iż bronie usp i glock są dawane przez klienta CS, a nie samą modyfikację cod.

Użytkownik Lost edytował ten post 05.05.2012 18:36

  • +
  • -
  • 0

#6 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 05.05.2012 18:40

No to może to ci pomoże.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Lost

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.05.2012 18:44

A to blokuje zupełnie broń? Bo chcialbym, aby niektóre klasy miały tego usp i glocka
  • +
  • -
  • 0

#8 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2012 18:57

Takie głupie pytanie, ale kompilowałeś potem ponownie i wrzuciłeś .amxx? :)
  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#9 Lost

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.05.2012 19:00

Nie. Ale znalazłem już prostsze rozwiązanie: strip_user_weapons(id);

:) :) :) :) :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2012 20:06

Tylko że ta funkcja usuwa też nóż.
więc musisz go dać po tej funkcji
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#11 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 05.05.2012 20:14

A jak sie zrobi tak to noz zostanie?
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")

  • +
  • -
  • 0

#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2012 20:15

No rejczel.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 Lost

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.05.2012 20:30

Tak dodałem nóż, ale jest inny problem! Bomba się kasuje!
  • +
  • -
  • 0

#14 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2012 21:17

to usun tylko to i po problemie ja pierd...
switch(get_user_team(id))
  {
   case 1:
   {
	give_item(id, "weapon_glock18");
   }
   case 2:
   {
	give_item(id, "weapon_usp");
   }
  }
Skompiluj i podmien !
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#15 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.05.2012 21:22

dodaj tak

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
new Players[32], playerCount, idb;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

idb = random(1,playerCount)
give_item(Players[idb],"weapon_c4")

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.05.2012 21:24

  • +
  • -
  • 0

#16 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2012 22:14

@ up
tylko czy to nie będzie tak, że każdy tt będzie dostawać bombę?
edit
w tym publicu od broni sprawdzaj czy ma bombę

if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

potem niżej

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}


Przykład z vipa jakiego miałem na kompie.
Spoiler

Użytkownik Drzanas edytował ten post 05.05.2012 22:18

  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#17 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.05.2012 09:04

strip_user_weapons(id); // wyrzuca all
give_item(id, "weapon_knife"); // dodaje noz
new Players[32], playerCount, idb; // Tworzy zmienne
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); // pobiera wszystkich terro

idb = random(1,playerCount) // losuje id gracza
give_item(Players[idb],"weapon_c4") // dodaje mu c4

cs_set_user_plant( id ); // moze klasc


ostatnia linijke trzeba dodac i powinna działać.
  • +
  • -
  • 0

#18 Lost

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.05.2012 12:37

idb = random(1,playerCount) // losuje id gracza

error 088: number of arguments does not match definition

HuberTm - ogarnij się, bo pisałem chyba już 3 razy że twój "banalny" sposób nie działa.


w klasie jest wpisane:


strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );


testowałem, i dwie osoby dostają paki., jak wejda na tą samą klasę. trzeba ograniczyc to do jednej.

Drzanas - kompiluje się, ale cod w ogóle nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#19 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.05.2012 14:08

Wszystkie osoby ktore chodzą z ta klasa jaka dodales dostana pake bo nie ma warunku.
  • +
  • -
  • 0

#20 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 07.05.2012 10:01

Zamień na :

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new Players[32], playerCount, idb; // Tworzy zmienne
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); // pobiera wszystkich terro

idb = random_num(1,playerCount) // losuje id gracza
give_item(Players[idb],"weapon_c4") // dodaje mu c4
cs_set_user_plant(Players[idb])


btw: kod od CheQ, tak. A chyba przez pomyłke użyłeś random, zamiast random_num, poprawiłem se to ;)
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych