I tu także żeby [SKLEP] był napisany na zielony
Sma cod_shop daję w załączniku.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.05.2012 17:14
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by Mietek", "1.0", "Mietek");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 100 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 200 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 5:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+100)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Dostales 100 EXP'a!");</font>
}
if(kasa < 5000)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Dostales 200 EXP'a!");</font>
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
case 7:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, <font color="green">"[SKLEP] Masz za malo kasy!");</font>
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisano 04.05.2012 18:12
client_print(id, print_chat,
ColorChat(id, GREEN,
Napisano 04.05.2012 18:18
Napisano 04.05.2012 19:52
ColorChat(id, GREEN,"[Ten Tekst bedzie na zielono]^x01 a ten na zolto")
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.05.2012 19:54
Napisano 04.05.2012 20:01
Napisano 05.05.2012 00:24
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych