Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie perków.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 adept

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 03.05.2012 21:26

Proszę o zmienienie perka
1. Proszę abyście w nim zmienili to że jak masz tego perka i dodajesz w inte to i tak nic nie dodaje dmg , chce aby biło tylko po 300.
2. Proszę abyście zmienili w tym perku że nie można zabić swojego członka drużyny
3. Proszę abyście zmienili w tym perku że można go tylko w ciągu rundy użyć dwukrotnie.



nr. 1 [cod nowy] Perk "BFG10000" - AMXX.pl: Support AMX Mod X
nr. 2 [cod nowy] [Perk] AT4CS - AMXX.pl: Support AMX Mod X
nr. 3. http://amxx.pl/topic...dla-archaniola/
  • +
  • -
  • 0

#2 adept

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 04.05.2012 11:51

help ;<
  • +
  • -
  • 0

#3 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2012 14:09

Zły dział .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#4 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 05.05.2012 10:17

1. 300 dmg od wybuchu? czy od laserów? sprecyzuj...

3.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>

#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new ma_perk[33];
new ma_skok[33];

#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia
#define ILOSC_SKOKOW 2

#define nazwa "Skrzydla Archaniola"
#define opis "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie"

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")

cod_register_perk(nazwa, opis); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public fwSpawn(id)
{
if(ma_perk[id])
{
fm_set_user_gravity(id, 0.4);

}
}


public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!ma_skok[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystałeś już skoki.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new flags = pev(id, pev_flags);
if(!(flags & FL_ONGROUND))
{
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = -800.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
TrzesienieZiemi(id);
} 

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{

ma_skok[id] = ILOSC_SKOKOW;
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = 1;
ma_skok[id] = ILOSC_SKOKOW;
fwSpawn(id);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = 0;
ma_skok[id] = 0;
}

public TrzesienieZiemi(id)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 05.05.2012 10:23

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#5 adept

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 05.05.2012 11:09

wybuch zróbmy że 500 a normalnie wali po 300 z laserów i dzięki za naprawe tego 3 + leci
  • +
  • -
  • 0

#6 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 05.05.2012 16:55

proszę:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>

#define MAKE_MATTERY 7045

new const nazwa[] = "BFG10000";
new const opis[] = "Posiadasz bron z 2 wiazkami, ktora zadaje powazne obrazenia wrogom znajdujacym sie w poblizu";

new bool: ma_perk[33], bool: ma_bron[33];

new Float:idle[33]
new bfg10k_ammo[33]
new bfg_shooting[33];

enum {NONE = 0, SHOOTING, SHOOTED };

new sprite_blast;
new sprite_laser;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb & Wi'Waldi");

cod_register_perk(nazwa, opis); 

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p90", "Weapon_WeaponIdle");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

register_touch("bfg10000", "*" , "DotykWiazki");

register_think("bfg10000", "BFGThink");

}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_laser = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/bfg_fire.wav");
precache_model("models/bfg_mattery.mdl");
precache_model("models/v_bfg10000.mdl");
precache_model("models/p_bfg10000.mdl");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_P90) 
ma_perk[id] = true; 
ma_bron[id] = true;
bfg10k_ammo[id] = 2;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_P90)
ma_perk[id] = false;
ma_bron[id] = false;
bfg10k_ammo[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE; 

if(weapon == 30 && ma_bron[id])
{
if(!ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED

if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie wiazki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons) 
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);

if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id]) 
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7)) 
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_weaponanim, 4);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(1)
write_byte(0)
message_end()

bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 30, bfg10k_ammo[id]); 
}
else if(weapon != 30 && ma_bron[id])
{
idle[id] = 0.0;
if(task_exists(id+MAKE_MATTERY))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY

bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 2);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "bfg10000");
entity_set_model(ent, "models/bfg_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"),_, id);
write_short(255<<14);
write_short(2<<12);
write_short(255<<14);
message_end();

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 300 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 120.0, entlist, 32);

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 500.0, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
return PLUGIN_CONTINUE
} 
public ResetHUD(id)
{
bfg10k_ammo[id] = 2;
bfg_shooting[id] = NONE
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
public BFGThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;


entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
{
cod_inflict_damage(attacker, pid, 300.0, 0.0, ent, (1<<24));

new Float:vec1[3] 
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, vec1); 

new vec2[3]
get_user_origin(pid, vec2)
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(vec1[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short(sprite_laser)
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0)     // r, g, b
write_byte(255)       // r, g, b
write_byte(0)       // r, g, b
write_byte(255) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
}

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(ma_bron[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_bfg10000.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_bfg10000.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 30 && ma_bron[id])
{
if(!idle[id]) 
idle[id] = get_gametime();
}
}
public Nowa_Runda()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "bfg10000");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
        }       
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych