Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.05.2012 20:34
Witam
Jak zrobić w danej broni np: M3 że ma 2 naboje do wystrzelenia. Nie chodzi oto ile ma w zapasie tzw: BP tam ma 32 a ja chcę tylko zmienić strzały z 7 na 2... jak takie coś zrobić?
Pozdrawiam.
Jak zrobić w danej broni np: M3 że ma 2 naboje do wystrzelenia. Nie chodzi oto ile ma w zapasie tzw: BP tam ma 32 a ja chcę tylko zmienić strzały z 7 na 2... jak takie coś zrobić?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 04.05.2012 04:50
Nie jestem pewny, sle sprawdź. http://amxx.pl/dokum...set-weapon-ammo, wsadź se to np do CurWeapon (z ograniczeniem, ze raz na runde, bo inaczej bedzie mu co chwile bez przeladowania ustawiac to ammo co zmieni bron) z warunkiem jeśli broń taka i taka i ma klase/perk odpowiedni i powinno śmigać. Jak mówiłem pewny nie jestem, ale to chyba ta funkcja, bo bpammo na pewno nie.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 04.05.2012 04:50
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 04.05.2012 10:10
w cmd start
w CurWeapon(id)
Dodajesz taką funkcje
i przed plugin_init()
nie sprawdzane - powinno działać.
if(button & IN_RELOAD && oldbutton & IN_RELOAD && klasa_gracza[id] == NazwaKlasy) // jesli gracz wcisnal przeladuje { set_user_clip(id,0) cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,0) przeladuje[id] = true; set_task(5.0,"Przeladowuje",id+ZADANIE_PRZELADOWAN) }
w CurWeapon(id)
if(przeladuje[id] || get_user_weapon(id) != CSW_BRON) // jesli w trakcjie przeladowania smienil bron { przeladuje[id] = false; remove_task(id+ZADANIE_PRZELADOWAN) }
Dodajesz taką funkcje
public Przeladowuje(id) { id-=ZADANIE_PRZELADOWAN; if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) { set_user_clip(id,ile naboi ma dostawac) } }
i przed plugin_init()
#define ZADANIE_PRZELADOWAN 8761 new bool:przeladuje[33];
nie sprawdzane - powinno działać.
#4
Napisano 04.05.2012 10:16
A jeżeli jest w itemie mam zastąpić
klasa_gracza[id]==NazwaKlasy)
tym?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43 && weapon == CSW_M3)
klasa_gracza[id]==NazwaKlasy)
tym?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43 && weapon == CSW_M3)
Użytkownik lexar edytował ten post 04.05.2012 10:19
#5
Napisano 04.05.2012 11:42
Robię wg poradnika lecz nie umiem zrobić ;/
Zrobił byś mi to?
sma wyślę na PW
Zrobił byś mi to?
sma wyślę na PW
#6
Napisano 04.05.2012 14:49
Odświeżam
#7
Napisano 05.05.2012 10:48
Odświeżam
Jak zrobić to w itemie?
Jak zrobić to w itemie?
Użytkownik lexar edytował ten post 05.05.2012 10:48
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych