Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

prosze o klase i perkdam +

cod nowy klasa prosze perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 szatanek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 03.05.2012 07:28

potrzebuje klasy o nazwie :

Pan Demolka
int 100
hp 500
knd 800
opis : 2 rakiety m4 +150 dmg +1% int

i perk
explozja
1/2 szanse wybuchnięcia po śmierci
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam

#2 szatanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 03.05.2012 08:53

@R
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam

#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.05.2012 09:51

Sprawdź. Nietestowane.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
		
new const nazwa[]   = "Pan Demolka";
new const opis[]	= "Posiada 2 rakietki, do broni M4A1  +150 dmg.";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 500;
new const kondycja  = 800;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.05.2012 09:53

  • +
  • -
  • 0

#4 szatanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 03.05.2012 10:00

dzięki + dal CB
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 188.165.22.36:27095 <--------- Zapraszam





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasa, prosze, perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych