Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dwie moce w jednym itemku
Temat rozp. mozor, 01.05.2012 17:40
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.05.2012 17:40
To tak jak w temacie jak zrobić dwie moce w jednym itemku.?
Używam tego tutka do robienia itemków http://amxx.pl/topic...ch-przedmiotow/
Używam tego tutka do robienia itemków http://amxx.pl/topic...ch-przedmiotow/
#2
Napisano 01.05.2012 18:43
No to dajesz if(twoja_item[id] ==1){ tutaj kod na moca jaka ma mięc]
i potem to samo z drugą mocą.
Więcej nie umiem Ci powiedzieć bo pojęcie Moc to pojęcie względne i przybiera inną formę dla każdego
A każda moc dodaje się gdzie indziej ; )
Pozdrawiam
i potem to samo z drugą mocą.
Więcej nie umiem Ci powiedzieć bo pojęcie Moc to pojęcie względne i przybiera inną formę dla każdego
A każda moc dodaje się gdzie indziej ; )
Pozdrawiam
#3
Napisano 01.05.2012 22:05
Daje tak
I mi wywala taki błąd
dbmod_5.9l.sma(2987) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
if (player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}
I mi wywala taki błąd
dbmod_5.9l.sma(2987) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
#4
Napisano 01.05.2012 22:08
Poczytaj num_to_str. Podajesz o jeden parametr za dużo.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 01.05.2012 22:16
Nie czaje tego ;/
#6
Napisano 02.05.2012 21:56
Refresh
#7
Napisano 03.05.2012 10:54
Daje tak
if (player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}
I mi wywala taki błąd
dbmod_5.9l.sma(2987) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
Jak masz takie coś
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
to musisz dać tam jakąś liczbę np.:
add(itemEffect,199,"Zyskasz + 400")
P.S.
wiesz że to co podałeś to jest opis itemu ??
Jak chcesz dodać jakiś item a nie opis itemu to tym sposobem
case 2: - case itemu (musi być po kolei)
{
player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa
player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy)
player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item
Użytkownik MazaQ edytował ten post 03.05.2012 11:00
#8
Napisano 03.05.2012 12:34
Po prostu chce połączyć dwa itemki w jedno całość. Czyli
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
To w jeden itemek.
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
To w jeden itemek.
#9
Napisano 03.05.2012 13:19
Czemu tak koniecznie chcesz sobie skomplikowac życie?
zró 2 id od opisu a potem to się samo zsumuje jak będziesz miał item
Potem robisz item
I item a to co chciałeś i opis tez będzie sie zgadzał
zró 2 id od opisu a potem to się samo zsumuje jak będziesz miał item
if (player_b_extrastats[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}
if (player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"zwiekszona liczba skokow o ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
}
Potem robisz item
case 55:
{
player_item_name[id] = "PRO"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jumpx[id] = 10
player_b_extrastats[id]=10
}
I item a to co chciałeś i opis tez będzie sie zgadzał
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych