Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Proszę o przerobienie klasy na premium

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 01.05.2012 15:03

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "[premium]Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez amxx.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik prezes. edytował ten post 01.05.2012 15:07

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.05.2012 08:35

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych