Mam prośbę . . . Pierwszy raz na serwerze diablomod spotykam się z tym że "knife ruby" i "ninja ring" teleportuje aż tak daleko mimo że gracz ma 0 inteligencji. Da się to naprawić ewentualnie - skrócenie odległości teleportu.
DiabloMOD_5.9l.sma 233,8 KB 41 Ilość pobrań
DiabloMOD_5.9l.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ITEMY - Teleportknife ruby, ninja ring
Temat rozp.
Bulgarian
, 30.04.2012 01:17
6 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 30.04.2012 12:57
Znajdź
300 to podstawowa odległość.
zależnie od tego jaki masz max lvl (i max inta) edytuj sobie jeszcze to 15*.
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
300 to podstawowa odległość.
zależnie od tego jaki masz max lvl (i max inta) edytuj sobie jeszcze to 15*.
#6
Napisano 30.04.2012 23:05
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
widzisz w tym
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
300 - standardowa długość teleportu
+15*inteligencja
czyli jak gracz ma 20inteligencji
300+ 15*15 =525 jednostek. Teleport to denerwująca moc dlatego polecam nie przekraczac 400jednostek przy jednym teleporcie (mowie oczywiście z wlasnego doświadczenia, do niczego ie namawiam)
Najlepsze rozwiązanie wg mnie :
UTIL_Teleport(id,180+8*player_intelligence[id])
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych