Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobieranie origin enta
Temat rozp. ToRRent, 29.04.2012 14:44
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2012 14:44
Proste pytanie, na mapie jest ent (przykładowo pudełko) i chce pobrać jego położenie, jak to zrobić ?
#2
Napisano 29.04.2012 15:00
Prostszego pytania to chyba nie miałeś.
new Float:origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 29.04.2012 15:21
Jak chcesz rozwiązanie w fakemecie to:
new Float:fOrigin[3];
pev(ent, pev_origin, fOrigin);
#4
Napisano 29.04.2012 15:41
nie działa ani jedno, ani drugie
#5
Napisano 29.04.2012 16:11
wiesz ze jako ent trzeba podać id entu ?
#6
Napisano 29.04.2012 16:29
jestem tego świadomy
Można zamknąć ...
Można zamknąć ...
#7
Napisano 29.04.2012 16:54
Może ent został zniszczony lub po prostu nie istnieje ?
#8
Napisano 29.04.2012 17:50
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych