Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 28.04.2012 19:24
#2
Napisano 29.04.2012 20:59
#3
Napisano 30.04.2012 18:02
#4
Napisano 01.05.2012 15:39
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Kameleon/Przerobka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" #define SZANSA 2 new const nazwa[] = "Stroj kameleona"; new const opis[] = "Masz 1/2 na ubranie przeciwnika"; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_perk(nazwa,opis) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_perk_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Odrodzenie(id) { if((!ma_klase[id]) || (ma_klase[id] && random_num(1,SZANSA) != 1) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num]) case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num]) } return PLUGIN_CONTINUE; }
#5
Napisano 01.05.2012 16:02
#6
Napisano 01.05.2012 16:19
new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num]) case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num]) } return PLUGIN_CONTINUE; }
kod odpowiadający za zmiane ubrania. wymaga
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
można zrobić też bez tych Tablic
switch(get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id,"sas") case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id,"terror") }
#7
Napisano 01.05.2012 16:25
#9
Napisano 02.05.2012 10:50
#10
Napisano 02.05.2012 14:37
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
tablica dwu wymiarowa
[/color] [1] [sas] [2] [gsg9] [3] [urban] [4] [gign] [color=#666600]
i pozniej w codzie wybiera z posrod 4 liczb i w zaleznosci od liczby taki model wybiera
new num = random_num(0,3); // losuje z liczb 0,1,2,3 i pozniej podstawa do komendy przez co wybiera model do podstawienia
switch(get_user_team(id)) // sprawdza jaki team jestes
{
case CS_TEAM_T: // jezeli TT to daje jeden z 4 modeli CT
cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num]) // tu podstawia
case CS_TEAM_CT: // a tutaj na odwrót
cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num]) // i tutaj
}
w tym przypadku nie losuje modelu, lecz zawsze daje te same
switch(get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
cs_set_user_model(id,"sas")
case CS_TEAM_CT:
cs_set_user_model(id,"terror")
}
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.05.2012 14:38
#11
Napisano 02.05.2012 17:21
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 02.05.2012 17:24
#12
Napisano 02.05.2012 18:58
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
dodajesz do enable zmienna np.; wartość, po prostu losuje mu LW
i później gdzieś w pluginie
if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1) { i tutaj cos co ma się dziać jeżeli zadziała 1/lw że coś, jeżeli chodzi o granat, to znajdz sobie gdzieś na forum, ponieważ na tym kompie co aktualnie jestem nie mam żadnej klasy, by Ci dokładny kod skopiować, ale jako teoria to powinno wystarczyć
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.05.2012 18:58
#13
Napisano 02.05.2012 20:53
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 02.05.2012 20:53
#15
Napisano 03.05.2012 18:27
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych