Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienic ubranie na ubranie wroga? perk/klasa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 28.04.2012 19:24

Witam! Jak zrobic 1/x na zmienienie ubrania na wroga w perku i klasie oraz jak zrobic 1/x na pojawienie sie na respie przeciwnika

#2 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 29.04.2012 20:59

Ref

#3 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 30.04.2012 18:02

Ref

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.05.2012 15:39

Perk

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Kameleon/Przerobka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define SZANSA 2
new const nazwa[] = "Stroj kameleona";
new const opis[] = "Masz 1/2 na ubranie przeciwnika";

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_perk(nazwa,opis)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}
public cod_perk_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Odrodzenie(id)
{
if((!ma_klase[id]) || (ma_klase[id] && random_num(1,SZANSA) != 1) || !is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 

new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
  case CS_TEAM_T:
   cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num])
  case CS_TEAM_CT:
   cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num])
}
  
  
return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

#5 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 01.05.2012 16:02

ale ja chce wiedziec jak dodac ;)

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.05.2012 16:19

To Sobie przeanalizuj.


new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
  case CS_TEAM_T:
   cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num])
  case CS_TEAM_CT:
   cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num])
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

kod odpowiadający za zmiane ubrania. wymaga

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

można zrobić też bez tych Tablic

switch(get_user_team(id))
{
  case CS_TEAM_T:
   cs_set_user_model(id,"sas")
  case CS_TEAM_CT:
   cs_set_user_model(id,"terror")
}

  • +
  • -
  • 2

#7 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 01.05.2012 16:25

a mógłbys napisac np. dodaj #include...

#8 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.05.2012 08:56

opisał Ci bardzo dobrze, skoro tego nie rozumiesz, wróć do nauki podstaw języka i tworzeni pluginów

a co do samego perku, nie daje on możliwości zrespienia się na respie przeciwnika
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#9 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 02.05.2012 10:50

No dobra do zamknięcia

#10 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.05.2012 14:37

tzn mogę Ci wytłumaczyć co robią poszczególne linijki

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};

tablica dwu wymiarowa

[/color]

[1] [sas]
[2] [gsg9]
[3] [urban]
[4] [gign]

[color=#666600]

i pozniej w codzie wybiera z posrod 4 liczb i w zaleznosci od liczby taki model wybiera

new num = random_num(0,3); // losuje z liczb 0,1,2,3 i pozniej podstawa do komendy przez co wybiera model do podstawienia
switch(get_user_team(id)) // sprawdza jaki team jestes
{
case CS_TEAM_T: // jezeli TT to daje jeden z 4 modeli CT
cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num]) // tu podstawia
case CS_TEAM_CT: // a tutaj na odwrót
cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num]) // i tutaj
}


w tym przypadku nie losuje modelu, lecz zawsze daje te same
switch(get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
cs_set_user_model(id,"sas")
case CS_TEAM_CT:
cs_set_user_model(id,"terror")
}

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.05.2012 14:38

  • +
  • -
  • 2

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#11 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 02.05.2012 17:21

@UP Thx + a jak zrobic 1/LW na Np. Zabicie z He albo na pojawienie sie

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 02.05.2012 17:24


#12 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.05.2012 18:58

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
dodajesz do enable zmienna np.; wartość, po prostu losuje mu LW
i później gdzieś w pluginie

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
	i tutaj cos co ma się dziać jeżeli zadziała  1/lw że coś, jeżeli chodzi o granat, to znajdz sobie gdzieś na forum, ponieważ na tym kompie co aktualnie jestem nie mam żadnej klasy, by Ci dokładny kod skopiować, ale jako teoria to powinno wystarczyć

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.05.2012 18:58

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#13 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 02.05.2012 20:53

Ale jak ustaawic do ilu mu losuje?

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 02.05.2012 20:53


#14 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.05.2012 21:16

LW to losowa, nie wiem chyba od 1/4 do 1/8 czy jakoś tak, niech mnie ktoś poprawi jak nie mam racji. A jeżeli sam chcesz ustawić to


if(ma_perk[attacker] && random_num(1, x) == 1)
X - liczba do ilu ma losować (4 to bedzie 1/4)
  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#15 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 03.05.2012 18:27

ok +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych