Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pobieranie origin z respa oraz niezniszczalne menu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.04.2012 15:25

Witam bawię się w teleporty, chciałem zrobić, opcję w menu If you have BUG
1.czyli teleportuje na respo, można oczywiście pobierać origin podczas spawnu i wtedy może być, lecz przy 32 osobach jest to trochę bez sensu, da się jakoś przenosić na resp bez potrzeby originu?

2.Oraz jak zrobić menu które usunie się dopiero po menu_destroy
menu mam zrobione poprzez menu_additem

Proszę o konkretne przykłady.

@edit Dobra co do spawnu to użyłem spawn(id), ale jest to chyba, nie najlepsze, ponieważ mam od razu 100HP (chyba, że to od CodModa)

Macie .sma i pokażcie jak zrobić, aby menu niszczyło się tylko poprzez EXIT
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"
new mTELEPORT
new pozycja[3] = 0
new origin[3] = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


mTELEPORT = menu_create("menu", "mh_TELEPORT")
menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (1)", "ma_TELEPORT")
menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (2)", "ma_TELEPORT")
menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 1", "ma_TELEPORT")
menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 2", "ma_TELEPORT")
menu_additem(mTELEPORT, "Idz do spawnu", "ma_TELEPORT")


register_clcmd("say /teleport", "TELEPORT");
}
public TELEPORT(id)
menu_display(id, mTELEPORT, 0)

public mh_TELEPORT(id, menu, item) {

if(!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
  menu_destroy(menu)


switch(item){
 
  case 0:
  {
  
   get_user_origin(id, pozycja)
   client_print(id, print_chat, "Pozycja 1 zapisana")
   dodaj(id)
  }
  case 1:
  {
   get_user_origin(id, origin)
   client_print(id, print_chat, "Pozycja 2 zapisana")
   dodaj(id)
  }
  case 2:
  {
   if(pozycja[0] && pozycja[1] != 0)
    set_user_origin(id, pozycja)
   else
   client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje.")
  }
  case 3:
  {
   if(origin[0] && origin[1] != 0)
    set_user_origin(id, origin)
   else
   client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje. (2)")
  }
  case 4:
  {
    spawn(id)
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public dodaj(id){

origin[2] += 2
pozycja[2] += 2
}

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2012 17:03

Znajdujesz byt info_player_start czy tam info_player_deathmatch (nie pamietam nazwy), pobierasz jego origin i teleportujesz tam gracza
  • +
  • -
  • 1

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.04.2012 17:26

Do spawnowania uzyj :
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

Co do menu to usun :


if(item == MENU_EXIT)
menu_destroy(menu)

  • +
  • -
  • 1

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.04.2012 17:49

Znajdujesz byt info_player_start czy tam info_player_deathmatch (nie pamietam nazwy), pobierasz jego origin i teleportujesz tam gracza

Mógłbyś podać funkcje którą znajdę te Byty startowe gracza?

Do spawnowania uzyj :

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

Co do menu to usun :


if(item == MENU_EXIT)
menu_destroy(menu)

Czemu mam to usuwać? Menu i tak się zniszczy (?)

+ mam pytanie jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.04.2012 17:58


//Globalna 

Float:g_fSpawnOrigin[3],Float:g_fSpawnOrigin1[3]



//plugin_init

//dla ct

new iEnt = fm_find_ent_by_class(-1, "info_player_start")

pev(iEnt, pev_origin, g_fSpawnOrigin)

//dla tt

new iEnt1 = fm_find_ent_by_class(-1, "info_player_deathmatch")

pev(iEnt1, pev_origin, g_fSpawnOrigin1)



/Wyslanie na resp 

//ct

set_pev(id, pev_origin, g_fSpawnOrigin)

//tt

set_pev(id, pev_origin, g_fSpawnOrigin1)

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.04.2012 18:17

Bardzo dziękuję.
Teraz tylko zostało :
Pytanie 2. czyli jak zrobić, żeby menu niszczyło się tylko poprzez Exit.
oraz jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.04.2012 18:43

Co do menu w case wywołuj jego pokazanie jeśli niechcesz żeby zniknęło po naciśnięciu 1,2 itp.
np. case 1:
{
//kod
menu(id)
}
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.04.2012 20:12

dodaj:
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);

Użytkownik radim edytował ten post 28.04.2012 20:12

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2012 20:21

Bardzo dziękuję.
Teraz tylko zostało :
Pytanie 2. czyli jak zrobić, żeby menu niszczyło się tylko poprzez Exit.
oraz jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)



new NaNiegoPatrze, CzescCiala;
get_user_aiming(id, NaNiegoPatrze, CzescCiala);


Mógłbyś podać funkcje którą znajdę te Byty startowe gracza?

find_ent_by_class z engine powinno się nadać
  • +
  • -
  • 1

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.04.2012 20:33

Bardzoo dziękuję. Przypomniało mi się plusy dla wszystkich.
Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.04.2012 20:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych