Witam. Proszę was tym razem o klasy.
1.Złodziej-ma 1/2 na ukradnięcie perku oraz jego widoczność spadła do 250
Zdrowie=20
Inteligencja=25
Wytrzymałość=15
Kondycja=30
2.Ninja[Premium]flaga H-ma 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża oraz jego widoczność spadła do 50
Zdrowie=150
Inteligencja=20
Wytrzymałość=60
Kondycja=200
Dziękuje,że zajrzeliście do tego tematu.
Odwiedź oczywiście
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o klasy
Temat rozp. CiotMan, 28.04.2012 11:33
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.04.2012 11:33
#2
Napisano 28.04.2012 11:41
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża oraz jego widoczność spadła do 50";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 60;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Skompiluj sobie na kompilatorQ amxx
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża oraz jego widoczność spadła do 50";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 60;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Skompiluj sobie na kompilatorQ amxx
#3
Napisano 28.04.2012 14:27
Masz, nie podałeś jaką broń chcesz mieć to dałem ci galila.
To w załączniku nie działa, skompiluj to:
To w załączniku nie działa, skompiluj to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze, niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 250);
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez Cs-Podlasie.xaa.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(3))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
Załączone pliki
Użytkownik C@w@ler edytował ten post 28.04.2012 14:28
#4
Napisano 29.04.2012 07:01
Dzięki ci wielkie i otóż mi właśnie chodziło o galila:D,ale zapomniałem napisać
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych