w public Give_Xp(id,amount) dodać
oblicz_lvl(id)
a to dac za funkcja give_xp
public oblicz_lvl(id)
{
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04%s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04 %s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if ((player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]) || (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])) oblicz_lvl(id)
}
dzięki tej funkcji unikniemy takiemu efektu
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
A to dlatego ze procent po1 zabiciu zamieni się w LVL .
Oczywiście nie jest to konieczny dodatek tylko małe udogodnienie.
Pozdrawiam serdecznie