Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrownanie lvli z jego % postepem

diablo

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 27.04.2012 23:27

Witam , dziś wam pokaże jak w łatwy i przyjemny sposób zrobić wyrównywanie lvla. O co mi chodzi. Dodatek głównie przeznaczony jest dla serwerów fast diablo , gdzie za fraga zdobywa się więcej jak 1 lvl i % idzie ponad 100.
w public Give_Xp(id,amount) dodać
oblicz_lvl(id)

a to dac za funkcja give_xp
public oblicz_lvl(id)
{
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04%s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04 %s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if ((player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]) || (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])) oblicz_lvl(id)
}




dzięki tej funkcji unikniemy takiemu efektu
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!

A to dlatego ze procent po1 zabiciu zamieni się w LVL .
Oczywiście nie jest to konieczny dodatek tylko małe udogodnienie.
Pozdrawiam serdecznie

#2 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 28.04.2012 11:55

Jeśli ktoś nabije jakiś lvl to mi wyskakuje błąd na serwerze
i gram barbarzyńcą 1 lvl wbiłem 2 lvl i mi pisze że gram nekromantą 221 lvl
http://zapodaj.net/b...b5a344.bmp.html
  • +
  • -
  • 0

#3 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 28.04.2012 13:50

Jeśli komuś to działa to proszę o zrobienie mi tego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Dizip

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 28.04.2012 19:17

lap

Załączone pliki



#5 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 29.04.2012 14:48

Dalej ten sam błąd
  • +
  • -
  • 0

#6 Wozny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.04.2012 18:47

mi wszystko działa, elegancki poradnik i wszystko ładnie opisane

Użytkownik Wozny edytował ten post 29.04.2012 18:47

  • +
  • -
  • 0

Pomagam na pw :D 

Pomogłem daj + 

 


#7 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 29.04.2012 19:02

To nie wiem co jest grane może coś z innymi pluginami?
Już wiem co jest grane zranię kogoś i liczy mi 200 lvl muszę exp zmniejszyć
PS. zmniejszyłem na maxa i dalej ten sam błąd

Użytkownik MazaQ edytował ten post 29.04.2012 19:21

  • +
  • -
  • 0

#8 Dizip

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 29.04.2012 20:12

Lap, to ,że nabija 200lvl za fraga przy tkaim expie to sie nie dziwie ,ale dlaczego zmienia klase hmm?

Jak nie działa to nie wiem , musisz mieć coś w silniku blędnego

Załączone pliki



#9 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 30.04.2012 06:24

4 errory mi wywala przy kompilacji na moim kompie
Czekaj morze zmniejszę lvl

Użytkownik MazaQ edytował ten post 30.04.2012 06:25

  • +
  • -
  • 0

#10 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2012 15:51

jest prostszy i optymalniejszy sposób, wystarczy podmienić funkcje give_xp na tą:


public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1)
{
player_xp[id]+=amount
while(player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id] || player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
}
write_hud(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 07.05.2012 15:51

  • +
  • -
  • 1

#11 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.02.2024 18:02

while(player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id] || player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])

Tu w tej linijce wywala blad
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych