Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] DoD:S DeathMatch


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.04.2012 18:56

<p>Introduction:
This plugin adds legendary deathmatch gameplay for Day of Defeat: Source!
Big thanks to Andresso for helping me out with version 2.0!

What is DeathMatch:
DM is a type of gameplay where players spawns randonly on a map. When a player kills another, he gets ammo and health. DM is used for warming up and may even help you improve your skill.

17 maps are available for DM:
  • dod_anzio
  • dod_argentan
  • dod_avalanche
  • dod_colmar
  • dod_donner
  • dod_flash
  • dod_jagd
  • dod_kalt
  • dod_palermo
  • dod_catania_rc2
  • dod_coire_rc3
  • dod_diversion_b4
  • dod_harrington
  • dod_lennon
  • dod_santos_b3
  • dod_solitude_match
  • dod_vallente_rc3
Requirements:
DoD Hooks
SDKHooks
SendProxy Manager

Server ConVars:
dm_mode <0/1> - Set DeathMatch mode. 0 = Team Deathmatch (allies vs axis), 1 = Free For All (all vs all)
dm_pistols <0/1> - Give pistols for Rifleman & Support classes.
dm_grenades <0/1> - Allow grenades & smoke in DM.
dm_kill_ammo <0/1> - Enable ammo restoration on kills.
dm_kill_heal_amount <#> - Amount of HP to restore on kills.
dm_kill_start_regen <0/1> - Start the heal-over-time regen immediately after a kill.
dm_regenhp <1> - Health added per regeneration tick. Set to 0 to disable.
dm_regentick <#> - Delay between regeration ticks (in seconds).
dm_regendelay <#> - Seconds after damage before regeneration.
dm_spawn_delay <#> - Spawn timer.
dm_showhp <0/1> - Print killer's health to victim on death.
dm_customconfig "config" Load a custom config when DM is loaded. (without .cfg!) E.g. sourcemod/sm_warmode_on

Admin Commands:
sm_addsp <allies/axis> - Adds a spawn point for specified team at the player's current position.
sm_savesp - Save spawn points for current map.

Changelog
  • v1.0
    * Initial release.
    v2.0
    * Rewrited and optimized code (for more than 10x times!) Approximately 8192 ( was 91158 ) bytes of memory are in use by Handles now!
    -Added new CVar - dm_mode
    -Added new mode - Free For All
    -Added two new admin commands (root access required) - sm_addsp and sm_savesp
    -Removed dm_spawnrandom
    -Removed 'loc' command
    -dm_disablenades renamed to dm_grenades
    -Fixed bug, when ammo was refill only for one (active) weapon
    -Spawnpoints for each map now specified in configs/deathmatch/mapname
    -and much more...

Attached Files Dołączona grafika deathmatch_2.0.zip (41.9 KB) Dołączona grafika deathmatch_1.0.zip (30.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych