Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie "Sklepu na DR" - Crashe !


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 R4x0R.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 27.04.2012 14:28

Witam. Mam Skelp na dr
on mi crashuje serwa oto logi :
L 04/27/2012 - 15:14:33: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:14:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:14:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:14:33: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:14:56: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:14:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:14:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:14:56: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:15:13: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:15:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:15:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:15:13: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:15:32: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:15:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:15:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:15:32: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:15:51: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:15:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:15:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:15:51: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:16:13: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:16:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:16:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:16:13: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)
L 04/27/2012 - 15:16:19: [FUN] Player out of range (0)
L 04/27/2012 - 15:16:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_sklep.amxx")
L 04/27/2012 - 15:16:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 04/27/2012 - 15:16:19: [AMXX]    [0] deathrun_sklep_531207.sma::RoundStart (line 56)

Może ktoś mi przerobić plugin ?

SMA
..|.
.V.
Załączony plik  deathrun_shop.sma   7,92 KB  24 Ilość pobrań
  deathrun_shop.amxx


Z góry dziękuje !
Pozdrawiam !
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.04.2012 22:17

1. Musisz sprawdzić, czy gracz żyje (ew. jest połączony?)
2. Graczy, o ile dobrze kojarzę, numeruje się od 1, nie od 0.
public RoundStart(id)
{
for (new id=1; id < 33; id++) // <--- od 1, nie od 0
{
player_b_jumpx[id] = 0
jumps[id] = 0
dojump[id] = false
player_b_speed[id] = 0;

if(is_user_alive(id)){ // <---- !!!
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych