Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

HotVision Czyli Termowizja.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.04.2012 08:06

*
Popularny

opis
Plugin jest autorstwa MPNumB , podmienia noktowizor na termowizor, plugin ma wiele opcji takie jak widzenie przez ściany, termowizja może także działać na hosty/bronie (CVARY). Dzięki cvarom można ustawić jasność/ciemność termowizora

Moduły:
Engine
FakeMeta
HamSandWich

cvary

* "hotvision_enabled" // wlacz/wyłącz plugin
- "2" - Włącz plugin ze standardowym renderingiem gracza [Domyslnie]
- "1" - Włącz
- "0" - Wyłącz
* "hotvision_radar" //  zasieg termowizji
- "2" - nieograniczony (obciaza)
- "1" - ustawie cvarami (nizej) [domyslnie]
- "0" - wylaczone
* "hotvision_radar_range" // zasieg termowizji gdy hotvision_radar == 1
- "14189.0" - Tyle mozna maksymalnie dac
- "1024.0" - Zalecane [domyslnie]
- "128.0" - Najmniej
* "hotvision_models" // czy plugin ma dzialac na bronie,hosty (podswietlac)
- "1" - tak [domyslnie]
- "0" - disabled.
* "hotvision_walls" // termowizja ma dzialac przez sciany ?
- "1" - Tak. [Domyślnie]
- "0" - Nie.
* "hotvision_effect_fix" - Wybierz wersje pluginu bardziej dla zaawansowanych zalecane 2
- "3" - plugin z fixem, i domyslnymi efektami
- "2" - Tylko efekty (wiecej FPS). [domyslnie]
- "1" - tylko z fixem
- "0" - bez fixu "fullupdate"
* "hotvision_object_glow" kto ma emitowac swiatło
- "3" - Wszystko [domyslnie] (tzn. bronie/hosty/gracze)
- "2" - Tylko obiekty
- "1" - Tylko gracz
- "0" -  Wylaczone
* "hotvision_brightness"  // jasnosc termowizji
- od "a" do "z" - od ciemnego do jasnego wybieramy od a do z
- od "A" do "Z" - jasnosc z kontrolowanym efektem Negativ'u (Czarno Biale (?))
- "!" - male efekty Negativu
- "W" - jasnosc z wystarczajacym efektem negatywu[default]
- "" - uzyj domyslnej jasnosci mapy

Uwagi/Błędy:
Cvary są aktualizowane co rundę.
Na niektórych mapach, jeżeli widzimy przez ścianę możemy widzieć przez niebo ;)
Negatyw mocniej działa na ciemnych mapach.


SS:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pobierz:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Zamaskowany995

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 27.04.2012 16:24

Coś 'ala wh.

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.04.2012 17:45

Jeśli masz "hotvision_walls" na 1 to tak ;D
Zapomniałbym, dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć niewidzialnego (czyżby nowy item do Cod'a :D?)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2012 21:35

przez ściany nie będziesz widział tylko jedynie przez takie rzeczy jak : bramy / skrzynie na BS'ach / Drzwi.
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#5 PopsoN

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.04.2012 11:51

Plugin raczej nie przydatny :giggle: Ale tak jak napisał HubertTM fajny by był item na cod'a ^D^

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 19:30

+ leci, mam go jako moc dla klasy dla db_mod'a ze specjalizacją taktyka, typu esp na 15 sekund, radar i taki tam mini szpieg, gracze zadowoleni ;)

Aha, zauważyłem że zapomniałem dać to na klase (co ze mnie za ******), dałem dla wszystkich ; 0 Mógłby to ktoś przerobić, że działa na gracza, który ma 'bool:zmienna[33]' ?

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 19:54

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 Options

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2017 13:00

Fajny plug, może dodam na swojego serwa. +


  • +
  • -
  • 0

76561197962200730.pngAddFriend.png


#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 26.03.2017 03:38

Wiem, że odkopuje niemiłosiernie, ale mam pewną zagwozdkę. Potrafię umiejętność włączać konkretnym osobom. Ale wyłączając sobie np. możliwość korzystania z tego, nie działa mi oryginalny noktowizor, spodziewałem się usterki tutaj:

public client_impulse_flashlight(iPlrId) // flashlight doesn't work while in nightvision custom effect, so we block it to avoid glitches
{
	if( g_iFwdFM_AddToFullPack && g_bCustomEffect && CheckPlayerBit(g_iConnected, iPlrId) && CheckPlayerBit(g_iAlive, iPlrId) )
	{
		if( get_pdata_int(iPlrId, m_fNvgState, 5)&NVG_ACTIVATED && !blokada[iPlrId])
			return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Ale niestety szybka próba ominięcia 'blokady' nie przyniosła pożądanych skutków. Podejrzewałem, że aby sprawnie to działało, plugin musi blokować oryginał, ale skoro wyłączyłem sobie termowizjer, to fajnie gdyby mi zwykły działać wtedy, no niestety coś głębiej siedzi :/

 

Ktoś, coś ? Zależy mi na tym.

 

//@off-topic, nie.. nie myślałem nad tym 5 lat wbrew przedostatniej wypowiedzi.. :D swoja droga jak ten czas za***rdala..

 

 

//update:

Zapomniałem nawet jak działa noktowizor i próbowałem zrobić re-produkcje go, podłączając jak widać zmienną wyżej, gdy gracz ma blokade włączoną podpiąć swój noktowizor, ale samym ScreenFade'm dostrzegłem noktowizor nie działa  :crazy: troszke się oryginał z moją wersją różnił xD ale niestety potrzebowałbym i oryginału, albo identycznego zamiennika i.. termowizji, jeden do questa, drugi do nagrody :)

 


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych