Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klase

cod nowy codmod cs1.6 nowycodmod klasy eliminator skok pomocy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kokoszeQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2012 21:04

Proszę o zrobienie 1 klasy

HP:160
KONDYCJA:40
INT:15
WYTRZYMAŁOŚĆ:20
Bronie: AK47 i GLOCK18
Moce:Eliminator Rozrzutu i Podwójny skok :)

Opis: Może zrobić podwójny skok i nie posiada rozrzutu broni.
  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.04.2012 21:14


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Totalny Rozrabiaka";
new const opis[] = "Moze zrobic podwojny skok i nie posiada rozrzutu broni.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}



public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

return FMRES_IGNORED;
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}


  • +
  • -
  • 1

#3 kokoszeQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2012 08:00

Dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 kokoszeQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2012 14:30


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Totalny Rozrabiaka";
new const opis[] = "Moze zrobic podwojny skok i nie posiada rozrzutu broni.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}



public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

return FMRES_IGNORED;
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}




Mógłbyś zrobić to jako klasa imienna na nick <<<JTJ>>>>
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, codmod, cs1.6, nowycodmod, klasy, eliminator, skok, pomocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych