Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać dmg do danej broni.Za pomoc +

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 24.04.2012 12:38

Witam :)

Prosiłbym, aby mi ktoś wytłumaczył krok po kroku jak dodać dmg do klasy.
Moje gg: 42500249 lub skype: shiver9810.
Można również napisać tutaj w tym temacie.

Za każdą pomoc + :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 24.04.2012 13:15

  • Pod includami dodajesz
    #define DMG_BULLET (1<<1)
    
  • W plugin_init dopisujesz
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
Na koniec kodu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
  • +
  • -
  • 1

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.04.2012 13:31

  • Pod includami dodajesz
    #define DMG_BULLET (1<<1)
    
  • W plugin_init dopisujesz
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
Na koniec kodu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0


#define DMG_BULLET (1<<1)

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


ja się pytam po co?

nie lepiej
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & (1<<1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


ale jak tam kto woli ^^
  • +
  • -
  • 1

#4 Zohan^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 24.04.2012 18:35

Gdy komplikuje to pisze, że
Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:

UWAGA
Jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku jakiejś biblioteki, poproś administratora o dodanie jej lub skorzystaj z tego poradnika i skompiluj swój plugin lokalnie.

Oto sma tej postaci :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Pacyfikator";
new const opis[]    = "Posiada M4A1 i +10 dmg z niego.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
		 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))  return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])  return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == M4A1 && damagebits & (1<<1))  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#5 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.04.2012 18:42

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
  if(weapon == CSW_M4A1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

A może tak ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Zohan^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 25.04.2012 07:26

To samo, błąd w komplikacji. :(
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#7 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 27.04.2012 10:15

Proszę działa w 100% :)

Załączone pliki


Użytkownik Szlendii edytował ten post 27.04.2012 10:27

  • +
  • -
  • 1

#8 eloziom

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Nikad
Offline

Napisano 03.05.2012 10:41

a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze

#9 SmYk.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2012 21:19

a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze


Misiu. To jest cod nowy. Więc cod klasy pisze się oddzielnie. Wiec nie trzeba wybierac klasy.
(02.08.2012 21:39):
Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.

Użytkownik benio101 edytował ten post 02.08.2012 21:38

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych