public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_czarow_druid[attacker][0] == 5 || informacje_czarow_sorcerer[attacker][0] == 5)
{
if(postac_gracza[id] && informacje_czarow_druid[id][0] == 11)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
else if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
exp_magic[attacker] += 10;
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
zatrucie_gracza[id] = 10;
set_task(1.0, "poison", id+2936, _, _, "b");
}
}
Sprawdzlvl(attacker);
SprawdzlvlMagic(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i chodzi mi o to ze jezeli ktos do mnie strzela to jesli mam item 11 to zablokuje ??
set_task(1.0, "poison", id+2936, _, _, "b");
czyli ktos do mnie strzela (i sprawdza czy mam dany item) jezeli tak to stopuje wywolanie funkcji jezeli nie to ja wykonuje... tak bym chcial zeby dzialalo.. a jak jest wie ktos ?
upss. sie zapedzilem... proszę o przeniesienie do
http://amxx.pl/forum/36-pytania/