Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na rozgrzewkę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dansiwek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:NDM
Offline

Napisano 20.04.2012 21:10

Witam szukam pluginu na rozgrzewkę:
  • Na deagle
  • Nieskończoność amunicji.
  • Muzyka mp3
  • Po prawej stronie napis np. "Rozgrzewka^nPozostało: x sekund" (sam sobie już zmienię)

  • +
  • -
  • 0

#2 GLobaL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:71
  • GG:
  • Lokalizacja:Majdan City
Offline

Napisano 21.04.2012 09:32

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";
new pistolrounds
public plugin_init(){
register_plugin("Pistol Rounds", "1.6", "GLobaL~");

pistolrounds = register_cvar("amx_pistolrounds", "0")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset_weapons", 1);
}
public reset_weapons(id){
if(get_pcvar_num(pistolrounds)!=1){
return PLUGIN_HANDLED
}

if(is_user_alive(id)){

client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)

fm_strip_user_weapons(id);
cs_set_user_money(id, 800, 0);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

switch(get_user_team(id)){
case CS_TEAM_T:
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50);
}
case CS_TEAM_CT:
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50);
cs_set_user_defuse(id, 0);
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA)
}


Swój dźwiek dajemy w folder

sound/misc/Pistol_Round/granie.mp3


Jeśli chcesz zmienić to tutaj:



new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";

Sprawdź czy jest ok xD

Użytkownik GLobaL edytował ten post 21.04.2012 09:35

  • +
  • -
  • 0

#3 dansiwek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:NDM
Offline

Napisano 21.04.2012 12:32

Nie widzę w kodzie nic o napisie po prawej stronie o którym pisałem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych