- Na deagle
- Nieskończoność amunicji.
- Muzyka mp3
- Po prawej stronie napis np. "Rozgrzewka^nPozostało: x sekund" (sam sobie już zmienię)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin na rozgrzewkę
Temat rozp.
dansiwek
, 20.04.2012 21:10
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.04.2012 21:10
Witam szukam pluginu na rozgrzewkę:
#2
Napisano 21.04.2012 09:32
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";
new pistolrounds
public plugin_init(){
register_plugin("Pistol Rounds", "1.6", "GLobaL~");
pistolrounds = register_cvar("amx_pistolrounds", "0")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset_weapons", 1);
}
public reset_weapons(id){
if(get_pcvar_num(pistolrounds)!=1){
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_user_alive(id)){
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
fm_strip_user_weapons(id);
cs_set_user_money(id, 800, 0);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
switch(get_user_team(id)){
case CS_TEAM_T:
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50);
}
case CS_TEAM_CT:
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50);
cs_set_user_defuse(id, 0);
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA)
}
Swój dźwiek dajemy w folder
sound/misc/Pistol_Round/granie.mp3
Jeśli chcesz zmienić to tutaj:
new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";
Sprawdź czy jest ok
Użytkownik GLobaL edytował ten post 21.04.2012 09:35
#3
Napisano 21.04.2012 12:32
Nie widzę w kodzie nic o napisie po prawej stronie o którym pisałem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych