Witam,
chodzi mi tutaj o ten filmik:
Na jakich ustawieniach ten koleś pykał?
M.in. rozdzielczość,przyciemnienie obrazu i jak zrobił ,że jego kule tak fajnie prosto leciały?
Ogólnie chłopak miał fajnie grafikę podkręconą i fajny dźwięk kul z m4 miał
Jak ktoś kumaty potrafiłby mi pomóc to z góry dzięki
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Alive - A CS 1.6 tage - Edited by Mix(eP)
Temat rozp. staff01, 18.04.2012 18:56
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.04.2012 18:56
#2
Napisano 19.04.2012 17:13
A czy to nie jest robione jakims programem tyu vegas pro i AAE ?
A nie rozumiem tego z tymi kulami
A nie rozumiem tego z tymi kulami
Użytkownik LokalnyHost edytował ten post 19.04.2012 17:13
#3
Napisano 19.04.2012 17:43
M4 głos kulek - nie ma takiego zwykłego dźwięku tylko taki inny, moment: 2:05A nie rozumiem tego z tymi kulami
Akcja z tym lotem kulek: 2:10
Koleś jak strzelał tak wchodziły hs ,a nie na około głów kolesi tak jak to u mnie czasem jest. Zapewne to zależy od rat jakie dany użytkownik ma ,ale nic się nie da z tym zrobić?
Bardzo możliwe ,ale są w opcjach cs->video te całe przyciemnienie/rozjaśnienie itd. obrazu.A czy to nie jest robione jakims programem tyu vegas pro i AAE ?
Miałem już podobny problem z tym lotem, kul ,ale po zmianie cfg to się zmieniło i czasem właśnie wchodzą takie hs jak marzenie ,a czasem kule lecą na około głowy.. Jak zrobić ,żeby mieć taki rozrzut jak ten koleś?
Czasem jest tak ,że zakładam tłumik do m4 i strzelam tak o sobie na rozpoczęcie rundy to wtedy kule trafiają np. pod celownikiem albo nad. Pojedynczymi strzałami..
Użytkownik staff01 edytował ten post 19.04.2012 17:46
#4
Napisano 22.04.2012 22:06
Bardzo możliwe ,ale są w opcjach cs->video te całe przyciemnienie/rozjaśnienie itd. obrazu.to było ustawianie w czasie post-processingu czyli podczas edycji w np. vegasie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych