Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o klaseNinja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 seneka

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.04.2012 16:36

Siemka
Otóż mam problem z klasą ninja. Robiłem ją w generatorze klas.
Funkcje:
-300 grawitacji
-1/2 z noża
-8 skoków
-usp
-niewidzialnośc zredukowana na 1 ale tylko na nożu
-2 rakietki
Chciałbym aby ta klasa była klasą VIP.
Jak sam robiłem to VIP mi nie działa oraz 1/1 z noża też mi nie działało ( tzn. raz działało a raz nie)
  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 17.04.2012 16:44

O to ci chodziło ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja [VIP]";
new const opis[] = "Opis......";
new const bronie = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 8;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 seneka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.04.2012 05:47

a możesz mi to skompilować?? bo ja nie moge :/
  • +
  • -
  • 0

#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 18.04.2012 14:25

Chapaj ;)

<ciach!>

Jak coś to zawsze możesz skorzystać z web kompilatorów:

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Goliath (18.04.2012 14:30):
Całkowity zakaz wrzucania skompilowanych pluginów *.amxx.

Użytkownik Goliath edytował ten post 18.04.2012 14:29

  • +
  • -
  • -1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 seneka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.04.2012 19:05

no wsZYstko ladnie pieknie ale nie dziala 1/1 z noza :/
  • +
  • -
  • 0

#6 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 18.04.2012 19:21

Na jaką flage?
i w końcu 1/2 z noza czy 1/1?

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 18.04.2012 19:32


#7 seneka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.04.2012 05:32

sorki mój błąd źle napisałem ma być 1/1 z noża :(
co do flagi to najbardziej by mi pasowało na flage B
  • +
  • -
  • 0

#8 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 19.04.2012 09:28

Jak bd w domu to ci zrobie

#9 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 19.04.2012 12:51

łap

Załączone pliki


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 19.04.2012 13:08


#10 seneka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.04.2012 18:03

ok wszytsko działa, Wielkie dzięki ale skok to chyba nie uastawiłeś na 300 tylko na 100 ale z tym juz sobie poradze wielkie dzięki
  • +
  • -
  • 0

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.04.2012 22:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych