Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie rzeczy do sklepuJak do sklepu dodać inne rzeczy?

4fun skle sklep

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Overlord210

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 16.04.2012 19:13

Na swoim serwerze mam sklep 4FUN i mam jeszcze zainstalowane pluginy na kusze, miniguna i miotacz ognie, je się kupuje przez komendę. Da się je dodać do listy sklepu?
  • +
  • -
  • 0

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 16.04.2012 21:01

Umieść nową pozycje w menu i np


case 4:
{
client_cmd(id, "say /minigun");
}

Użytkownik 0x. edytował ten post 16.04.2012 21:01


#3 Overlord210

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.04.2012 07:38

Dopisałem tak do cvarów i nadal minigun nie pojawia się na liście sklepu.
  • +
  • -
  • 0

#4 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 17.04.2012 07:49

Daj całe SMA sklepu i co dodać, i dzięki jaką komendą można je kupić.

#5 Overlord210

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.04.2012 13:28

Chodzi o to że ja mam plugin na sklep i jest komenda /sklep i pojawia się menu sklepu i można kupić tam assasyna, gumioki i itp. I ja chcę dodaćdo menu tego sklepu miniguna, kusze i miotacz ognia a by było można kupić przez menu sklepu a nie komendę.

kusza: /xbow
minigun: /mg
miotacz ognia: /buyft

SMA sklepu:

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <engine>

//#define HUD set_hudmessage(230, 0, 255, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 20.0)

#define PLUGIN "Sklep 4FUN"
#define AUTHOR "Pusty [b] wszystko zlaczyl w 1 plug"
#define VERSION "1.0"

new bool:assasyn[33], bool:radar[33], bool:modul[33], bool:buty[33], bool:moze_skakac[33], skoki[33]
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; // radar
//new HudMsg

new Float:ostatni_skok[33];

stock bool:is_player(id)
{
if(is_user_connected(id) || is_user_connecting(id))
return true
return false
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
register_cvar("fun_assasyn", "7500")
register_cvar("fun_radar", "8000")
register_cvar("fun_modul", "5000")
register_cvar("fun_buty", "3500")
register_cvar("fun_skok", "2500")

register_event("DeathMsg", "Smierc", "ade")
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_Spawn, "SpawnGracza", 1)
// radar
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task(1.0, "radar_scan", _, _, _, "b"); // radar
//HudMsg = CreateHudSyncObj()
}

public Sklep(id)
{
new opcja1[100]
new opcja2[100]
new opcja3[100]
new opcja4[100]
new opcja5[100]
format(opcja1, charsmax(opcja1), "Asasyn\y(Stajesz sie Asasynem)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_assasyn"))
format(opcja2, charsmax(opcja2), "Radar\y(Na radaze widzisz wrogow)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_radar"))
format(opcja3, charsmax(opcja3), "Modul Odrzutowy\y(Skocz i Kucnij aby uzyc)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_modul"))
format(opcja4, charsmax(opcja4), "Gumioki\y(Chodzisz cicho)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_buty"))
format(opcja5, charsmax(opcja5), "Kalczuki\y(4 dodatkowe skoki)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_skok"))
new menu = menu_create("\rSklep 4FUN by Pusty[b]", "SklepHandle")
menu_additem(menu, opcja1, "1")
menu_additem(menu, opcja2, "2")
menu_additem(menu, opcja3, "3")
menu_additem(menu, opcja4, "4")
menu_additem(menu, opcja5, "5")
menu_addtext(menu, "\yWszystkie umiejetnosci dzialaja do \rsmierci!")
menu_display(id, menu)
}
public SklepHandle(id, menu, item)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new kasa = cs_get_user_money(id)
new name[35]
get_user_name(id, name, 34)
switch(item)
{
case 0:
{
if(assasyn[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Jestes juz asasynem")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_assasyn"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s stal sie asasynem", name)
AssasynMode(id)
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_assasyn"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 1:
{
if(radar[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Radar")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_radar"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s widzi wrogow na radarze", name)
radar[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_radar"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 2:
{
if(modul[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Modul Odrzutowy")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_modul"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Modul Odrzutowy", name)
modul[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_modul"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 3:
{
if(buty[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Gumioki")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_buty"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Gumioki", name)
buty[id] = true
Gumioki(id)
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_buty"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 4:
{
if(skoki[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Kalczuki")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_skok"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Kalczuki", name)
moze_skakac[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_skok"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public AssasynMode(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

assasyn[id] = true
set_user_health(id, 150)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Gumioki(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_user_footsteps(id, 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = pev(id, pev_flags);
if(assasyn[id] == true)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_user_gravity(id, 0.25)
}
if(modul[id])
{
if(button & IN_JUMP && button & IN_DUCK)
{
if(get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
}
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND && moze_skakac[id])
skoki[id] = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Smierc()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
if(!is_player(kid) || !is_user_alive(kid))
return PLUGIN_CONTINUE

if(assasyn[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Przestales byc Asasynem")
assasyn[vid] = false
set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}
if(radar[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Radar")
radar[vid] = false
}
if(modul[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Modul Odrzutowy")
modul[vid] = false
}
if(buty[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Gumioki")
buty[vid] = false
}
if(moze_skakac[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Kalczuki")
moze_skakac[vid] = false
skoki[vid] = 0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public CurWeapon(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new weapon = get_user_weapon(id)
if(assasyn[id])
{
if(weapon != CSW_C4)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public radar_scan() {
for(new id=1; id<=32; id++) {
if(!is_user_alive(id) || !radar[id]) continue;

for(new i=1; i<=32; i++) {
if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(i, PlayerCoords);

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, _, id);
write_byte(id);
write_byte(i);
write_coord(PlayerCoords[0]);
write_coord(PlayerCoords[1]);
write_coord(PlayerCoords[2]);
message_end();

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, _, id);
write_byte(i);
message_end();
}
}
}

public SpawnGracza(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED

if(assasyn[id])
set_task(3.0, "AssasynMode", id)
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

return FMRES_IGNORED
}

case 5:
{
client_cmd(id, "say /minigun");
}


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Overlord210 edytował ten post 17.04.2012 13:29

  • +
  • -
  • 0

#6 Leasy

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Główczyce
Offline

Napisano 17.04.2012 14:16

Chodzi o to że ja mam plugin na sklep i jest komenda /sklep i pojawia się menu sklepu i można kupić tam assasyna, gumioki i itp. I ja chcę dodaćdo menu tego sklepu miniguna, kusze i miotacz ognia a by było można kupić przez menu sklepu a nie komendę.

kusza: /xbow
minigun: /mg
miotacz ognia: /buyft

SMA sklepu:

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <engine>

//#define HUD set_hudmessage(230, 0, 255, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 20.0)

#define PLUGIN "Sklep 4FUN"
#define AUTHOR "Pusty [b] wszystko zlaczyl w 1 plug"
#define VERSION "1.0"

new bool:assasyn[33], bool:radar[33], bool:modul[33], bool:buty[33], bool:moze_skakac[33], skoki[33]
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; // radar
//new HudMsg

new Float:ostatni_skok[33];

stock bool:is_player(id)
{
if(is_user_connected(id) || is_user_connecting(id))
return true
return false
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
register_cvar("fun_assasyn", "7500")
register_cvar("fun_radar", "8000")
register_cvar("fun_modul", "5000")
register_cvar("fun_buty", "3500")
register_cvar("fun_skok", "2500")

register_event("DeathMsg", "Smierc", "ade")
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_Spawn, "SpawnGracza", 1)
// radar
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task(1.0, "radar_scan", _, _, _, "b"); // radar
//HudMsg = CreateHudSyncObj()
}

public Sklep(id)
{
new opcja1[100]
new opcja2[100]
new opcja3[100]
new opcja4[100]
new opcja5[100]
format(opcja1, charsmax(opcja1), "Asasyn\y(Stajesz sie Asasynem)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_assasyn"))
format(opcja2, charsmax(opcja2), "Radar\y(Na radaze widzisz wrogow)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_radar"))
format(opcja3, charsmax(opcja3), "Modul Odrzutowy\y(Skocz i Kucnij aby uzyc)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_modul"))
format(opcja4, charsmax(opcja4), "Gumioki\y(Chodzisz cicho)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_buty"))
format(opcja5, charsmax(opcja5), "Kalczuki\y(4 dodatkowe skoki)\r[\yKoszt:\w %i\r]", get_cvar_num("fun_skok"))
new menu = menu_create("\rSklep 4FUN by Pusty[b]", "SklepHandle")
menu_additem(menu, opcja1, "1")
menu_additem(menu, opcja2, "2")
menu_additem(menu, opcja3, "3")
menu_additem(menu, opcja4, "4")
menu_additem(menu, opcja5, "5")
menu_addtext(menu, "\yWszystkie umiejetnosci dzialaja do \rsmierci!")
menu_display(id, menu)
}
public SklepHandle(id, menu, item)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new kasa = cs_get_user_money(id)
new name[35]
get_user_name(id, name, 34)
switch(item)
{
case 0:
{
if(assasyn[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Jestes juz asasynem")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_assasyn"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s stal sie asasynem", name)
AssasynMode(id)
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_assasyn"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 1:
{
if(radar[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Radar")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_radar"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s widzi wrogow na radarze", name)
radar[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_radar"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 2:
{
if(modul[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Modul Odrzutowy")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_modul"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Modul Odrzutowy", name)
modul[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_modul"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 3:
{
if(buty[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Gumioki")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_buty"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Gumioki", name)
buty[id] = true
Gumioki(id)
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_buty"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 4:
{
if(skoki[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Kalczuki")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= get_cvar_num("fun_skok"))
{
ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Kalczuki", name)
moze_skakac[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_skok"))
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public AssasynMode(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

assasyn[id] = true
set_user_health(id, 150)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Gumioki(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_user_footsteps(id, 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = pev(id, pev_flags);
if(assasyn[id] == true)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_user_gravity(id, 0.25)
}
if(modul[id])
{
if(button & IN_JUMP && button & IN_DUCK)
{
if(get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
}
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND && moze_skakac[id])
skoki[id] = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Smierc()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
if(!is_player(kid) || !is_user_alive(kid))
return PLUGIN_CONTINUE

if(assasyn[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Przestales byc Asasynem")
assasyn[vid] = false
set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}
if(radar[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Radar")
radar[vid] = false
}
if(modul[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Modul Odrzutowy")
modul[vid] = false
}
if(buty[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Gumioki")
buty[vid] = false
}
if(moze_skakac[vid])
{
ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Kalczuki")
moze_skakac[vid] = false
skoki[vid] = 0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public CurWeapon(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new weapon = get_user_weapon(id)
if(assasyn[id])
{
if(weapon != CSW_C4)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public radar_scan() {
for(new id=1; id<=32; id++) {
if(!is_user_alive(id) || !radar[id]) continue;

for(new i=1; i<=32; i++) {
if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(i, PlayerCoords);

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, _, id);
write_byte(id);
write_byte(i);
write_coord(PlayerCoords[0]);
write_coord(PlayerCoords[1]);
write_coord(PlayerCoords[2]);
message_end();

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, _, id);
write_byte(i);
message_end();
}
}
}

public SpawnGracza(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED

if(assasyn[id])
set_task(3.0, "AssasynMode", id)
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

return FMRES_IGNORED
}

case 5:
{
client_cmd(id, "say /minigun");
}


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



To case z miniganem ma być pod innymi case a nie na samym końcu

#7 Overlord210

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.04.2012 15:21

Zrobiłem jak kazałeś i nadal nie działa.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 4fun, skle, sklep

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych