Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prosze o przerobienie tego Sklepu :D

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 14.04.2012 13:30

Witam prosilbym o przerobienie tego sklepu zebu mozna bylo kupic ammo do all broni :D za 5 tysięcy z gory dziekuje za pomoc i daje +


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("Biedronka", "1.2", "Mietek");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
register_cvar("shop_tramal", "6000");
register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
register_cvar("shop_lotto", "16000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
register_cvar("shop_ruletka", "10000");
register_cvar("shop_naprawa", "8000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_fenhp", "25");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "25");
register_cvar("shop_expmax", "250");
register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");

}
public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65], ful[65];
format(tytul, 24, "\rBiedronka \yNiskie Ceny");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", wytrzymalosc, naprawa);
formatex(ful, 64, "Pelna Naprawa Perku \r[Naprawia perk w pelni] \yKoszt: \r 16000$")

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_additem(menu, nap, "1");
menu_additem(menu, ful, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
set_user_gravity(id, gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(expmin, expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 7:
{
if(kasa >=naprawa)
{
new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
}
else
{
cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
}
cs_set_user_money(id, kasa-naprawa);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 8:
{
if(kasa >=16000)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ojciec Dyrektor (15.04.2012 00:23):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

  • +
  • -
  • -1
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2012 14:52

Spoiler

Użytkownik 0x. edytował ten post 14.04.2012 14:53






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych