Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zasięg graczy, wpływanie na nich [...] - potrzebowałbym poradnika


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.04.2012 03:13

~ Witam !
Chce jakoś to załapać, ale nie do końca mi wychodzi. Prosiłbym o napisanie tutorialu i to z pewnością pomoże nie tylko mi, jak zrobić np.
Zasięg ode mnie o promieniu xx.x, a jak w nim beda gracze to :
- wplywanie na kazdego w zasięgu
- wplywanie na losowego 1 z tych, którzy są w zasięgu

Nie dokońca trafione ale chodzi o coś jak z totemem w diablo, tyle że nie w promieniu (NP !) 300.0 od totemu kazdy dostaje hajs, ale w promieniu 300.0 ode mnie (atakujacego np). Lub losowanie jednego z tych co są w zasięgu, a ponadto jak na odleglosc zasięgu zrobić taka otoczke ? Fale jakby ?

Z góry wielkie dzięki za tutorial, bardzo mi zalezy i mojemu znajomemu bo sam mi podsunął ten pomysl tez :>

Użytkownik ogieR- edytował ten post 14.04.2012 03:16

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 09:35

Przecież to wszystko jest w diablo modzie i to właśnie kod jest przy totemach... Do tego find_sphere_class, a jak chcesz losowego gracza, to nie robisz pętli, tylko losujesz go tak
while(!pid || pid == id)
pid = entlist[random(numfound)];

pid - id wylosowanego gracza.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2012 10:59

otoczka również jest w diablo, dobrze poszukać trzeba.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.04.2012 13:36

Z tym nigdy doczynienia nie mialem, wiec proszę o lekką pomoc/wyjaśnienie.

Jesli komus sie nie chce sciagac db_mod'a itd to tutaj daje odpowiednie sma raczej

fireshield : http://wklej.to/cpHfC
totem podpalający : http://wklej.to/E5fFq

Możliwe, że dałem troszke za dużo kodu, no ale mam teraz zamęt w głowie z leksza.

Prosiłbym o podanie które linie odpowiadają za np. jesli gracz jest w zasiegu xx.x od Ciebie to .. ;)

Z góry dzięki za udzieloną pomoc.

EDIT: Juz sobie chyba odpowiedziałem, jeśli ktoś też szukałby tego to zapraszam tutaj : http://amxx.pl/dokum...nd_sphere_class
sebul (14.04.2012 15:24):
Teraz spójrz na swój link i na mój post... przecież napisałem Ci, że jest taka funkcja w dokumentacji.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 14.04.2012 13:40

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.04.2012 21:52

Dobra sebul, mój błąd. Nie doczytałem, kaca po wczoraj miałem i głowa bolała, więc nie do końca do mnie dotarło widocznie, wybacz ;)

A co do otoczki to gdzie niby ? Ja nie kojarzę tego z db_mod'em, wiem że jest renderowanie, ale nie że jest np otoczka jak np.. granica, nie wiem jak to nazwać - *****. Kolorowe np otoczenie terenu no, np na zielono wokół mnie jest w promieniu xx.x.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 14.04.2012 21:54

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 22:05

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

A niby co to jest?
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych