Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z podmianą modela


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.04.2012 18:35

Witam chce podmienić model ak47 w moim sklepie ale za bardzo nie wychodzi mi to pomoże ktoś

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "flk"
new bool:has_ak[33]
new powerak
new pweapdmgmulti
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

powerak = register_cvar("amx_ms_weapon_ak47", "1")

pweapdmgmulti = register_cvar("amx_ms_pweapon_damage", "2.0") // 2.0 Double DMG
register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
register_event("CurWeapon" , "event_CurWeapon" , "be" , "1=1");

}
public plugin_precache() {
precache_model("models/m4/v_ak47.mdl")
}
public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep FFA","sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"50 HP & ARMOR \y[5000 $]","1",0)

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","2",0)

menu_additem(sklep,"Dmg + 20 \y[10000 $]","3",0)

menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","4",0)

menu_additem(sklep,"Zlote AK47 \y[16000 $]","5",0)


menu_display(id,sklep,0)

}
public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1 :
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
client_print(id, print_chat, "Kupiles 50 hp");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy");
}
}
case 2 :
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy");
}
}
case 3 :
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
give_item(id, "weapon_ak47");
client_print(id, print_chat, "Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy");
}
}
case 4 :
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "Kupiles ciche chodzenie");

}

else
{
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy");
}
}
case 5 :
{
if (kasa >= 16000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 16000);
give_item(id, "weapon_ak47");
has_ak[id] = true
client_print(id, print_chat, "Kupiles Zlote AK47");

new Weapon = get_user_weapon(id)
if(Weapon == CSW_AK47)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/m4/v_ak47.mdl")
}

else
{
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_user_footsteps(victim, 0);
}
public Spawn(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}
stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
user_silentkill( victim );

message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
write_byte( killer );
write_byte( victim );
write_byte( headshot );
write_string( weapon );
message_end();

new kfrags = get_user_frags( killer );
set_user_frags( killer, kfrags++ );
new vfrags = get_user_frags( victim );
set_user_frags( victim, vfrags++ );

return PLUGIN_CONTINUE
}
public event_damage( id ) {

new victim_id = id;
if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
new dmg_take = read_data( 2 );
new dmgtype = read_data( 3 );
new Float:damage = dmg_take * get_pcvar_float(pweapdmgmulti);
new health = get_user_health( victim_id );
new frag = get_user_frags(id);

new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );

if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
return PLUGIN_HANDLED
}
// AK47 DMG
if( iWeapID == CSW_AK47 && has_ak[attacker_id] ) {

if( floatround(damage) >= health ) {
if( victim_id == attacker_id ) {
return PLUGIN_CONTINUE
}else{
log_kill( attacker_id, victim_id, "ak47", 0 );
}

return PLUGIN_CONTINUE
}else {
if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
fakedamage( victim_id, "weapon_ak47", damage, dmgtype);
set_user_frags(id, frag++)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
// AK47
if(get_pcvar_num(powerak)) {

new Weapon = read_data(2)

if(Weapon == CSW_AK47 && has_ak[id])
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")

}

}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych