Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noz TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 08.03.2009 16:31

może ktoś napisać plugin który by kasował nóż TT za każdym razem jak go dostaje, ja już napisałem żeby TT nie dostawało na starcie noża ale na niektórych mapach "leża" noże tak ze TT może podnieść
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2009 16:35

czyli żeby przy CurWeapon żeby zabierało im noża ?
jak mnie nikt nie wyprzedzi to dziś się zrobi
  • +
  • -
  • 0

#3 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.03.2009 17:50

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel",1)
	// Add your code here...
}

public fw_setmodel(ent,model[])
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
	
	static classname[33]; pev(ent,pev_classname,classname,32)
	
	if(contain(classname,"knife") != -1)
	{        
		if(get_user_team(pev(ent,pev_owner)) != 1)
			return FMRES_IGNORED
		
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent)
		return FMRES_SUPERCEDE
		
	}
	return FMRES_IGNORED    
}

Eh, jednak nie, nie zdaza przypisać właściciela...

#4 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 08.03.2009 18:09

TT dostaje nóż nie na starcie tylko w takim jednym miejscu na mapie
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2009 18:52

Spróbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knives 4 CT", "0.1", "Pavulon")
	register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "2=29")
}
public current_weapon(id)
{
	if (get_user_team(id) == 1)
	{
		new num, weapons[32]
		get_user_weapons(id, weapons, num)
		
		if (num > 1)
			user_has_weapon(id, 29, 0)
		else
			strip_user_weapons(id)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 09.03.2009 17:33

dzięki, +Pomógł
Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych