Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o 3 klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 T0F!k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 13.04.2012 13:01

Witam.

Proszę o zdobienie kilku klas.
1.
Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 50.
Opis:Posiada 5 rakiet,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_a
2.Super Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 75.
Opis:Posiada 5 rakiet,wybucha po smierci zadajac 10 obrazen(+inta)podwojny skok,50 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_b
3.
Sniezny Snajper(Premium)
Bronie:Mp5,Awp,scout,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 100.
Opis:1/3 ze scouta,+200 dmg z awp(+inta),mniejsza gravitacja,mniejsza widzalnosc ze scoutem,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_c
Za każda klase dam ++

#2 R4x0R.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 13:50

Proszę :)

Mario :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Mario [Premium]";
new const opis[] = ":Posiada 5 rakiet,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Mario [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}



Dałem tylko tą ponieważ nie wiedziałem jak dać wybuch Super Mario ! :)
Załączony plik  codclass_Mario.sma   5,73 KB  47 Ilość pobrań
  codclass_Mario.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 13.04.2012 14:31

Dzięki ++ dla Ciebie.
Czekam na resztę klas.

#4 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 14.04.2012 11:49

Pomoże ktoś.Snieżny snajper 70 widzialnosci ze scoutem,a gravitacja 500.

#5 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 15.04.2012 18:47

Pomoże ktoś?

#6 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.04.2012 22:29

Proszę, sprawdź:

Załączony plik  codclass_snieznysnajper.sma   2,55 KB  14 Ilość pobrań
  codclass_snieznysnajper.amxx

Niestety nie wiedziałem jak dać damage od inta ; (

Użytkownik Fajled edytował ten post 15.04.2012 22:29

  • +
  • -
  • 1

#7 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 16.04.2012 12:45

1/3 ze scouta,+200 dmg z awp(+inta),mniejsza gravitacja,mniejsza widzalnosc ze scoutem,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo a mógłbyś to dodać?Ps:Niewidzalność:70 gravitka 500.Ale ++ dla ciebie.

#8 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2012 14:48

Hah, rzeczywiście, zapomniałem xD

Łap:

Załączony plik  codclass_snieznysnajper.sma   4,59 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_snieznysnajper.amxx
  • +
  • -
  • 1

#9 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 16.04.2012 16:22

Chyba jest okej + dla Ciebie.
Czekam na Super Mario(kod można z generała wziaść)

#10 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2012 18:47

Hmm.... Sprawdź to:

Załączony plik  codclass_supermario.sma   7,17 KB  23 Ilość pobrań
  codclass_supermario.amxx

Nie jestem pewny poprawności działania wybuchu, ale sprawdź ;)

Za jeden punkt inteligencji daje 0.7 dmg.
  • +
  • -
  • 1

#11 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 17.04.2012 14:26

Dzięks działa dobrze.++ dla Ciebie.
Proszę o zamkniecie.

#12 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 17.04.2012 23:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych