1.w 31. linijce, z tego co widzę, jest napisane
new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitelyZmień więc 0 na 2.
2.Jeśli chcesz, żeby dodawało od razu 2 skoki, a nie 1, to zmień linijkę 94. z
g_multijumps[player]++; na
g_multijumps[player]+=2;3.Jeśli natomiast chciałeś tylko 1 dodatkowy skok w powietrzu, to nie wykonuj kroku 2., a w kroku 1. zamiast 2, ustaw limit na 1.
4.Jeśli nadal będzie można kupować kolejne skoki po wykorzystaniu (
nie znam struktury tego sklepu),
można dodać na górze (
np. za 38. linijką):
new bool:canbuy[33] = 0;Przedostatnią linijkę zmienić na
for (new id; id <= 32; id++){ g_multijumps[id] =false; canbuy[id] = true;}Na zakup pozwólmy tylko, jeśli jeszcze nie był dokonany, tj. np.
if (g_multijumps[player] < g_maxJumps || !g_maxJumps){
if(canbuy[player]){ // dodajmy warunek
g_multijumps[player]++;
if (g_maxJumps)
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d / %d times in mid air.", g_multijumps[player], g_maxJumps);
else
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d times in mid air.", g_multijumps[player]);
} else client_print(player, print_center, "You can buy multijump only one time per round."); // i w przypadku niespelnienia, wyswietlmy stosowny komunikat
}
A po pomyślnym zakupie, zabronić kolejnych: np. za
g_multijumps[player]++; dodać
canbuy[player]=false;
Użytkownik benio101 edytował ten post 14.04.2012 08:31