Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin włączony od x graczyzn.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 12.04.2012 19:36

Witam,
podczas edycji misji do CODa stwierdziłem że to nie będize miało najmniejszego sensu jeżeli plugin będzie działał od 2 graczy, dlatego chciałbym wprowadzić ograniczenie tzn. limit od ilu graczy plugin zaczyna działać, ale nie znalazłem tego nigdzie, więc może ktoś mi pomoże ? :)
pozdro
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.04.2012 12:32

#DEFINE x 4

public init(){
register_event("TeamInfo", "Check_Team", "a") //zmiana team'u
}

public Check_Team(){
sprawdz();
}

public client_putinserver(){
sprawdz();
}

public client_disconnect(){
sprawdz();
}

public sprawdz(){
if(count()<x){
if( is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) != -1){
server_cmd("amx_pausecfg pause nazwapluginu.amxx");
}
} else {
if( is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) == -1){
server_cmd("amx_pausecfg enable nazwapluginu.amxx");
}
}
}

stock count(){
new players[32], num, count
get_players(players, num)
for(new i; i<num; i++){
if (is_user_connected(players[i]) && cs_get_user_team(players[i]) && cs_get_user_team(players[i])<3)
++count;
}
return count;
}

Liczymy tylko graczy połączonych z serwerem oraz będących w Terro lub CT (Specci nam niepotrzebni)
Dlatego przy akcjach mogących zmienić liczbę osób w CT / Terro, dodamy funkcję sprawdzającą, tj.
Przy eventach: zmiany drużyny, połączenia się z serwerem oraz wyjścia z serwera.
Funkcja pobiera liczbę graczy z CT/TT ze stocku count() i w przypadku, gdy mamy za mało ludzi od wymaganego x,
a plugin jest włączony (is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) != -1), to wyłączamy go.
I w przypadku, kiedy liczba osób jest odpowiednia, a plugin włączony, to go pauzujemy.
Powinno działać, kod dokładnie musisz napisać, ja daję Ci wskazówkę :)

#3 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 13.04.2012 15:45

Podaj sma pluginu, ktoś Ci go przerobi.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2012 22:54

zamiast server_cmd można użyć pause i unpause ^^

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych