Witam,
podczas edycji misji do CODa stwierdziłem że to nie będize miało najmniejszego sensu jeżeli plugin będzie działał od 2 graczy, dlatego chciałbym wprowadzić ograniczenie tzn. limit od ilu graczy plugin zaczyna działać, ale nie znalazłem tego nigdzie, więc może ktoś mi pomoże ?
pozdro
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin włączony od x graczyzn.
Temat rozp. kondork, 12.04.2012 19:36
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.04.2012 19:36
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#2 Gość_21977_*
Napisano 13.04.2012 12:32
#DEFINE x 4
public init(){
register_event("TeamInfo", "Check_Team", "a") //zmiana team'u
}
public Check_Team(){
sprawdz();
}
public client_putinserver(){
sprawdz();
}
public client_disconnect(){
sprawdz();
}
public sprawdz(){
if(count()<x){
if( is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) != -1){
server_cmd("amx_pausecfg pause nazwapluginu.amxx");
}
} else {
if( is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) == -1){
server_cmd("amx_pausecfg enable nazwapluginu.amxx");
}
}
}
stock count(){
new players[32], num, count
get_players(players, num)
for(new i; i<num; i++){
if (is_user_connected(players[i]) && cs_get_user_team(players[i]) && cs_get_user_team(players[i])<3)
++count;
}
return count;
}
Liczymy tylko graczy połączonych z serwerem oraz będących w Terro lub CT (Specci nam niepotrzebni)
Dlatego przy akcjach mogących zmienić liczbę osób w CT / Terro, dodamy funkcję sprawdzającą, tj.
Przy eventach: zmiany drużyny, połączenia się z serwerem oraz wyjścia z serwera.
Funkcja pobiera liczbę graczy z CT/TT ze stocku count() i w przypadku, gdy mamy za mało ludzi od wymaganego x,
a plugin jest włączony (is_plugin_loaded("nazwapluginu.amxx", true) != -1), to wyłączamy go.
I w przypadku, kiedy liczba osób jest odpowiednia, a plugin włączony, to go pauzujemy.
Powinno działać, kod dokładnie musisz napisać, ja daję Ci wskazówkę
#4
Napisano 13.04.2012 22:54
zamiast server_cmd można użyć pause i unpause
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych