problem polega na tym, że aura zamiast cały czas się świecić przez te 5.5 sek. ona migocze.... zapala sie, gaśnie, zapala, gaśnie i tak przez ustawiony czas. Jak zmienić kod aby poświata cały czas się świeciła przez czas trwania ZmMadness ?
(...)
public zombie_madness(id)
{
g_czas[id] = true
ZmAura(id)
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "biohazard/zombie_madness1.wav", VOL_NORM, ATTN_NONE, 0, PITCH_NORM)
set_task(5.5, "madness_over", id)
}
public madness_over(id)
{
g_czas[id]=false
}
public ZmAura(id)
{
new Origin[3]
get_user_origin(id, Origin)
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(25)
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(200)
message_end()
if (g_czas[id])
{
set_task(0.1, "ZmAura", id)
return;
}
}
Użytkownik poloo89 edytował ten post 12.04.2012 16:54