Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Migająca poświata gracza...poświata, aura, glow, shine


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 poloo89

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2012 16:53

witam, wstawiam wycinek z mojego kodu odpowiadający za sterowanie zombie madness. na razie jest wpisane tylko odtwarzanie dźwięku i efekt aury... nad reszta funkcjonalnosci jeszcze pracuję...

problem polega na tym, że aura zamiast cały czas się świecić przez te 5.5 sek. ona migocze.... zapala sie, gaśnie, zapala, gaśnie i tak przez ustawiony czas. Jak zmienić kod aby poświata cały czas się świeciła przez czas trwania ZmMadness ?

(...)
public zombie_madness(id)
{
g_czas[id] = true
ZmAura(id)
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "biohazard/zombie_madness1.wav", VOL_NORM, ATTN_NONE, 0, PITCH_NORM)
set_task(5.5, "madness_over", id)
}

public madness_over(id)
{
g_czas[id]=false
}

public ZmAura(id)
{
new Origin[3]
get_user_origin(id, Origin)
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(25)
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(200)
message_end()

if (g_czas[id])
{
set_task(0.1, "ZmAura", id)
return;
}
}

Użytkownik poloo89 edytował ten post 12.04.2012 16:54

  • +
  • -
  • 0

#2 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 12:48

żadnych pomysłów ? :((
  • +
  • -
  • 0

#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 12:50

  set_task(0.1, "ZmAura", id)
To już masz odpowiedź

#4 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 22:10

no ok, podejrzewałem. ale jak to zmodyfikować żeby aura świeciła ciągle, a nie migała...?
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2012 23:11

ustaw mniejszy czas?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.04.2012 09:23

dawalem 0.001 w tasku i tak samo ;/
  • +
  • -
  • 0

#7 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2012 10:58

daj 0.01, albo 0.05, wątpię żeby task działał poniżej x/setnych wartości

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#8 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.04.2012 19:03

nic nie zmienia.
  • +
  • -
  • 0

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2012 23:15

parametr "(life in 10's)" ustaw na większy/mniejszy, pokombinuj.

#define TE_DLIGHT				   27	   // Dynamic light, effect world, minor entity effect

// write_byte(TE_DLIGHT)

// write_coord(position.x)

// write_coord(position.y)

// write_coord(position.z)

// write_byte(radius in 10's)

// write_byte(red)

// write_byte(green)

// write_byte(blue)

// write_byte(brightness)

// write_byte(life in 10's)

// write_byte(decay rate in 10's)

Użytkownik maselo edytował ten post 15.04.2012 23:16

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2012 14:14

można zamknąć :) Dzięki Maselo :lol:
  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.04.2012 14:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych