Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie respawnu i marychyexpmod

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 K1noS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:90
  • GG:
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 12.04.2012 15:05

Witam czy może mi ktoś tu przerobić respawn tak aby odradzało automatycznie anie trzeba by było klikać h i potem respawn
o to kawałek kodu:
plugin init jest coś takiego

register_menucmd( register_menuid("RMenu"), 1023, "handleRMenu");


public


public WyswietlRMenu(id)
{
new MenuBody[512], len, keys, Granat1[65];

if(SkillRes[id] < 3) format(Granat1, sizeof Granat1 - 1, "Szansa na Respawn za poziom :\w %d%", SkillRes[id] * 5 + 5);
if(SkillRes[id] >= 3) format(Granat1, sizeof Granat1 - 1, "\yZa poziom :\r Masz maks. poziom");

len = format(MenuBody, 511, "\y%s\w Cs-Najarani -\r Menu Szansy na respawn^n\wWymagany poziom :\y 10\w^nTwoj poziom:\y %d^n\wPKT :\r %d^n\wUzycie skilla : Przycisk\r H\y^n^nSzansa na respawn:\w %d%\y^n%s^n", prefix, PlayerLevel[id],SkillPoints[id], SkillRes[id] * 5, Granat1)
len += format(MenuBody[len], 511-len, "^n\r1. \ySzansa na respawn [\r%d\w/\r3\w]^n", SkillRes[id])
len += format(MenuBody[len], 511-len, "^n\r0. \yPowrot")

keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 )

keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 )

show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "RMenu")
}

public handleRMenu( id, key )
{
switch(key + 1)
{
case 1:
{
if(PlayerLevel[id] <= 9)
{
client_print(id, print_center, "Musisz miec minimum 10 Poziom!")
}
if(SkillRes[id] >= 3)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Juz masz max poziom^x03 (Szansa na respawn)",prefix);
}
else if(SkillPoints[id] == 0)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz tylu statystyk do rozdania.",prefix);
}
else if(PlayerLevel[id] >= 10 && SkillPoints[id] >= 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 +1 do^x03 Szansy na respawn", prefix);
SkillPoints[id] -= 1;
SkillRes[id] += 1;
}
set_task(0.1, "WyswietlRMenu", id);
}
case 2..9:
{
WyswietlRMenu(id);
}
case 10:
{
WyswietlVIPMenu(id);
}
}
return 1;
}




public respawn(id){
if(is_user_alive(id)) return 1;
if(Uzyl[id][5]) return 1;

new los = random_num(1, 100);

if(SkillRes[id]){
if(los <= SkillRes[id] * 5){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

ColorChat(id, GREY, "%s Odrodziles sie! [LVL %d]^x04 [%d %%]",prefix, SkillRes[id], SkillRes[id] * 5);
}
else{
ColorChat(id, GREY, "%s Nie trafiles! Mogles wylosowac maksymalnie liczbe %d a wylosowales %d",prefix, SkillRes[id] * 5, los);
}
Uzyl[id][5] = true;
}
return 0;
}

Chciałbym aby od razu po śmierci odradzało i tt by miał smoke flesha i 5 s godmode . a ct nic tylko odrodzenie.

MARYCHA


 register_menucmd( register_menuid("MMenu"), 1023, "handleMMenu");

public


public WyswietlMMenu(id)
{
new MenuBody[512], len, keys, Granat1[65];

if(SkillM[id] < 4) format(Granat1, sizeof Granat1 - 1, "Szansa na Maryche za poziom :\w %d%", SkillM[id] * 10 + 10);
if(SkillM[id] >= 4) format(Granat1, sizeof Granat1 - 1, "\yZa poziom :\r Masz maks. poziom");

len = format(MenuBody, 511, "\y%s\w Cs-Najarani -\r Menu Szansy na Maryche^n\wWymagany poziom :\y 15\w^nTwoj poziom:\y %d^n\wPKT :\r %d^n\wUzycie skilla : Przycisk\r H\y^n^nSzansa na Maryche:\w %d%\y^n%s^n", prefix, PlayerLevel[id],SkillPoints[id], SkillM[id] * 10, Granat1)
len += format(MenuBody[len], 511-len, "^n\r1. \yMarycha [\r%d\w/\r4\w]^n", SkillM[id])
len += format(MenuBody[len], 511-len, "^n\r0. \yPowrot")

keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 )

keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 )

show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "MMenu")
}

public handleMMenu( id, key )
{
switch(key + 1)
{
case 1:
{
if(PlayerLevel[id] <= 14)
{
client_print(id, print_center, "Musisz miec minimum 15 Poziom!")
}
if(SkillM[id] >= 4)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Juz masz max poziom^x03 (Marycha)",prefix);
}
else if(SkillPoints[id] == 0)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz tylu statystyk do rozdania.",prefix);
}
else if(PlayerLevel[id] >= 15 && SkillPoints[id] >= 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 +1 do^x03 Marychy", prefix);
SkillPoints[id] -= 1;
SkillM[id] += 1;
}
set_task(0.1, "WyswietlMMenu", id);
}
case 2..9:
{
WyswietlMMenu(id);
}
case 10:
{
WyswietlVIPMenu(id);
}
}
return 1;
}



public marycha(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return 1;
if(Uzyl[id][7]) return 1;

static ent, body
get_user_aiming(id, ent, body)

new name[33], name2[33];
get_user_name(id, name, 32)
get_user_name(ent, name2, 32)

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.03, 0.20, 1, 6.0, 10.0, 3.0, 3.0, -3)

if(SkillM[id]){
if(canUse(id, ent)){
show_hudmessage(0, "%s Zostal nacpany (%s uzyl marychy)",name2, name);

message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("SetFOV"), {0, 0, 0}, ent);
write_byte(180);
message_end();
set_task(25.0, "removeMar", ent);
}
else{
client_print(id, print_center, "Uzyles marychy ale nie trafiles!");
}
Uzyl[id][7] = true;
}
else ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz wykupionej^x03 Marychy", prefix);
return 0;
}

public removeMar(ent){
if(is_user_connected(ent) && is_user_alive(ent)){
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SetFOV"), {0, 0, 0}, ent);
write_byte(90);
message_end();
}
}


Chciałbym aby marycha nie była ciągłym skilem że jak ktoś na 4 pkt to co runde ma tego skilla chciałbym aby miał na to szanse 40 % albo mniej . Bo na razie zrobiłem to tak jak umiałem ale nadal mam ciągle ten skill co runde proszę o z edytowanie tego.



SMA nie moge dać do pluginu jest on zbyt cenny kontakt 13996520

Użytkownik K1noS edytował ten post 12.04.2012 15:06

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.04.2012 16:39

Ciekawa kryptoreklama :)
BTW. co wywołuje respawn?
O tablicy dwuwymiarowej Uzyl też niewiele wiadomo.
Wydaje mi się, że za bardzo okroiłeś kod.
public marycha(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return 1;
if(Uzyl[id][7]) return 1;
static ent, body
get_user_aiming(id, ent, body)
new name[33], name2[33];
get_user_name(id, name, 32)
get_user_name(ent, name2, 32)
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.03, 0.20, 1, 6.0, 10.0, 3.0, 3.0, -3)
if(SkillM[id]){
if(random_num(1,100)<40){
if(canUse(id, ent)){
show_hudmessage(0, "%s Zostal nacpany (%s uzyl marychy)",name2, name);
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("SetFOV"), {0, 0, 0}, ent);
write_byte(180);
message_end();
set_task(25.0, "removeMar", ent);
}
else{
client_print(id, print_center, "Uzyles marychy ale nie trafiles!");
}
Uzyl[id][7] = true;
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Twoja ^x03Marycha^x01 zgnila", prefix);
}}
else ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz wykupionej^x03 Marychy", prefix);
return 0;
}
public removeMar(ent){
if(is_user_connected(ent) && is_user_alive(ent)){
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SetFOV"), {0, 0, 0}, ent);
write_byte(90);
message_end();
}
}
O coś takiego Ci chodzi?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych