Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ultimate_sounds błądPliki się nie pobierają

ultimate_sounds problem z pluginem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Trawa

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.04.2012 08:28

Jak w temacie mam problem z pluginem ultimate_sounds. 2 pliki nie pobierają się z serwera a w konsoli wyskakuje błąd:
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/monsterkill9.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/megakill9.wav'

Pliki są dobrego formatu i wgrane do odpowiedniego folderu. Co mam zrobić żeby się dźwięki pobierały?
  • +
  • -
  • 0

#2 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2012 12:14

A może dałbyś .sma ? Przerabiałeś coś w tym pluginie ? Bo może nie dodałeś tych dźwięków do plugin_precache .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#3 Trawa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.04.2012 16:02

Tak przerabiałem, zmieniałem dźwięki ich nazwy i dodałem je w plugin_precache, bo robiłem to na tej zasadzie że po prostu wyszukiwałem nazwę i zmieniałem ją, więc w jeśli chodzi o sma powinno być wszystko dobrze ale proszę sma:
/********************************************************************************
* AMX Mod X script.
*
* Ultimate Sounds (Ultimate_Sounds.sma)
* Copyright © 2006-2008 Bmann_420 / Dizzy / Hoboman
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or
* modify it under the terms of the GNU General Public License
* as published by the Free Software Foundation; either version 2
* of the License, or (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA.
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
*
*********************************************************************************
*
* AMXX Ultimate Sounds Vers. 1.7
* Last Update: 1/26/2007
*
* by Dizzy / Bmann_420 & Hoboman
* Link: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=7342
*
*
*********************************************************************************
*
* ///////////////////////////////////////////////////
* // AMXMOD[X] //
* // ::Ultimate sounds:: //
* // Origional: by Hephaistos //
* // Ported by: Dizzy //
* // Edited by: Hoboman, bmann_420 //
* // //
* // cvar: //
* // streak_mode < flags > //
* // "a" - messages //
* // "b" - sounds //
* // //
* // knife_mode < flags > //
* // "a" - messages //
* // "b" - sounds //
* // //
* // hs_mode < flags > //
* // "a" - messages //
* // "b" - sounds //
* // //
* // lastman_mode < flags > //
* // "a" - messages //
* // "b" - hp //
* // "c" - sounds //
* ///////////////////////////////////////////////////
*
*********************************************************************************
*/
// Plugin Info
new const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"
new const VERSION[] = "1.7"
new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420"
// Includes
#include <amxmodx>
//Defines
#define KNIFEMESSAGES 5
#define MESSAGESNOHP 5
#define MESSAGESHP 5
#define LEVELS 10
//Pcvars
new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode
new gmsgHudSync
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};
//Streak Sounds
new stksounds[10][] =
{
"misc/multikill9",
"misc/megakill9",
"misc/ultrakill9",
"misc/monsterkill9",
"misc/killingspree9",
"misc/wickedsick",
"misc/rampage9",
"misc/ludacrisskill",
"misc/godlike9",
"misc/holyshit"
}
new stkmessages[10][] =
{
"%s: Multi-Kill!",
"%s: Mega-Kill!",
"%s: Ultra-Kill!",
"%s: Monster-Kill!",
"%s: Killing Spree!",
"%s: Wicked Sick!",
"%s: Rampage!",
"%s: Ludacriss-Kill",
"%s: Godlike!",
"%s: Holy Shit!"
}
new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] =
{
"KNIFE_MSG_1",
"KNIFE_MSG_2",
"KNIFE_MSG_3",
"KNIFE_MSG_4",
"KNIFE_MSG_5"
}
new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] =
{
"NOHP_MSG_1",
"NOHP_MSG_2",
"NOHP_MSG_3",
"NOHP_MSG_4",
"NOHP_MSG_5"
}
new messageshp[MESSAGESHP][] =
{
"HP_MSG_1",
"HP_MSG_2",
"HP_MSG_3",
"HP_MSG_4",
"HP_MSG_5"
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab")
knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab")
hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")
gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_streak()
{
new streak[3]
get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
return read_flags(streak)
}
public death_event(id)
{
new streak = get_streak()
if ((streak&1) || (streak&2))
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;
for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
if (streak&1)
{
new name[32];
get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
}
if (streak&2){
for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
if(is_user_connected(i)==1 )
client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]);
}
}
public reset_hud(id)
{
new streak = get_streak()
if (streak&1)
{
if (kills[id] > levels[0])
{
client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
}
else if (deaths[id] > 1)
{
client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
}
}
}
public client_connect(id)
{
new streak = get_streak()
if ((streak&1) || (streak&2))
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
}
public knife_kill()
{
new knifemode[4]
get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4)
new knifemode_bit = read_flags(knifemode)
if (knifemode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new killer_name[33], victim_name[33]
get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
}
if (knifemode_bit & 2)
{
for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
if( is_user_connected(i) == 1 )
client_cmd(i,"spk misc/humiliation")
}
}

public roundend_msg(id)
alone_ann = 0
public death_msg(id)
{
new lmmode[8]
get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}
else
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
}
if (lmmode_bit & 4)
{
for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
if( is_user_connected(i) == 1 )
client_cmd(i,"spk misc/maytheforce9")
}
}
}
else
{
if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_ct[0]
client_cmd(last,"spk misc/oneandonly9")
}
else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_t[0]
client_cmd(last,"spk misc/oneandonly9")
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = last
new name[32]
get_user_name(last,name,32)
if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
if (lmmode_bit & 2)
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}
else
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public hs()
{
new hsmode[4]
get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4)
new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
if (hsmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
}
if (hsmode_bit & 2)
{
for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
if( is_user_connected(i)==1 )
client_cmd(i,"spk misc/headshot9")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/monsterkill9.wav")
precache_sound("misc/godlike9.wav")
precache_sound("misc/headshot9.wav")
precache_sound("misc/humiliation.wav")
precache_sound("misc/killingspree.wav")
precache_sound("misc/multikill9.wav")
precache_sound("misc/ultrakill9.wav")
precache_sound("misc/maytheforce9.wav")
precache_sound("misc/oneandonly9.wav")
precache_sound("misc/rampage9.wav")
precache_sound("misc/holyshit.wav")
precache_sound("misc/megakill9.wav")
precache_sound("misc/wickedsick.wav")
precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#4 vanethar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 20:45

Error: server failed to transmit file 'sound/misc/monsterkill9.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/megakill9.wav'


Serwer nie odczytuje plików, sprawdz czy dobrze wgrałeś
  • +
  • -
  • 0

#5 Trawa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.04.2012 21:46

Tak dobrze wgrałem o to chodzi cstrike/sound/misc i formaty itp wszystko jest dobrze... Próbowałem z innymi nazwami i innymi dźwiękami ale jest to samo....
  • +
  • -
  • 0

#6 Trawa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 12.04.2012 13:41

I będzie mi ktoś w stanie pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#7 Kysu17HG

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 14.04.2012 15:33

Skasuj cały plugin i te pliki. Wgraj na nowo wszystko i sprawdź oraz pamiętaj o wpisaniu flag do amxx.cfg potem napisz czy pomogło.
Serdecznie zapraszam: 31.186.83.60:27446

Oraz na forum: http://cs-mordownia.pl/

Dołączona grafika

#8 Trawa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 14.04.2012 23:33

Już robiłem tak wiele razy... Nic nie pomagało> Teraz też tak zrobiłem i dalej nic, flagi oczywiście wpisane do amxx.cfg. Co może być źle że serwer ich nie ładuje....??

Użytkownik Trawa edytował ten post 14.04.2012 23:34

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ultimate_sounds, problem z pluginem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych