Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada HE 10 sec po starcie Rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 macio24a

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 10.04.2012 12:37

Tak jak w opisie Daje +
  • +
  • -
  • 0

#2 exTez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:99
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2012 05:49

Zobacz to: http://amxx.pl/topic/80164-blokada-he/
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 macio24a

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 11.04.2012 17:21

To nie to :( bo w tym zadaje dmg jak ktos wyciagnie HE a ja chce żeby się nie dało wyciągnać

Ale masz +

Użytkownik macio24a edytował ten post 11.04.2012 17:22

  • +
  • -
  • 0

#4 Raitaa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 11.04.2012 17:49


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "BLOKADA HE"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "asdf"



new Float:gametime



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")

	

	register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")

}



public CurWeapon(id)

{

	if(get_gametime() - gametime < 10.0)

	{

		engclient_cmd(id, "weapon_knife")

		client_print(id, print_center, "HE dopiero po 10 sekundach")

	}

}



public Round_Start()

{

	gametime = get_gametime()

	

}  






Użytkownik Raitaa edytował ten post 11.04.2012 17:49

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.04.2012 19:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "BLOKADA HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

new Float:gametime

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
	
	register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
}

public CurWeapon(id)
{
	if(get_gametime() - gametime < 10.0)
	{
		engclient_cmd(id, "weapon_knife")
		client_print(id, print_center, "HE dopiero po 10 sekundach")
	}
}

public Round_Start()
{
	gametime = get_gametime()
	
}  


Nie zadziała, bo granat będzie można wyciągnąć, gdy będzie freezetime, do startu rundy trzeba użyć eventu hltv.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych