Okej, po kolei:
- Dodaj pod #include <amxmodx> takie coś:
#include <hamsandwich>
- Pod ostatnią biblioteką dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
- Dodaj przed public plugin_init() takie coś ( jeśli nie masz! )
new bool:ma_klase[33];
Dla perku:
new bool:ma_perk[33];
- W public plugin_init() dodaj takie coś:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
- Do public cod_perk_enabled(id) dla perku bądź public cod_class_enabled dodaj takie coś:
ma_klase[id] = true;
Dla perku:
ma_perk[id] = false;
- Do public cod_perk_disabled(id) dla perku bądź public cod_class_disabled dodaj taki coś:
ma_klase[id] = false;
Dla perku:
ma_perk[id] = false;
- Na sam koniec kodu źrÓdłowego klasy dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jeśli robisz klasę to zamień to:
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
na to:
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
Aby zmienić broń z ktÓrej są zadawane obrażenia zamień to:
CSW_AK47na: CSW_nazwaBRONI
Jeśli chcesz zwiększyć/zmniejszyć obrażenia z 5 na większe to zamień:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
na na przykład:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Teraz będzie dodawało naszej broni dziesięć dodatkowych obrażeń.